۱۴۰۵۱۱۱
۱۵۴۴
۱۵۴۴
پ

ساری استعفا کرد؛ بنیتز اخراج شد!

در فاصله کمتر از یک ساعت، دو سرمربی مشهور دنیای فوتبال از هدایت تیم‌های لاتزیو و سلتاویگو کنار رفتند.

فوتبال برتر: رافائل بنیتس، تنها پس از ۸ ماه همکاری با سلتاویگو از هدایت این تیم برکنار شد. سایت باشگاه سلتاویگو با اعلام این خبر نوشت؛ رافائل بنیتس و دستیارانش از هدایت این تیم برکنار شدند و مدیران این تیم اسپانیایی تصمیم گرفتند که قید همکاری با این سرمربی ۶۳ ساله را بزنند. باشگاه سلتاویگو در بیانیه‌ای رسمی برای رافائل بنیتس نوشت: ما از رافائل بنیتس و کادرفنی او به دلیل مشارکت صمیمانه و حرفه‌ای که از زمان ورودشان به باشگاه داشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم. برای او در آینده آرزوی موفقیت داریم.

سلتاویگو در آخرین بازی خود با هدایت بنیتس مقابل رئال مادرید، صدرنشین لالیگا ۴-۰ شکست خورد تا این باشگاه اسپانیایی با کسب ۲۴ امتیاز از ۲۸ بازی، با قرارگیری در ردۀ هفدهم لالیگا، فاصله چندانی با منطقه سقوط نداشته باشد. سلتاویگو در زمان هدایت بنیتس متحمل ۱۴ شکست، ۹ تساوی و تنها ۵ پیروزی شد و هواداران این تیم به شدت خطر سقوط را حس می‌کنند. کسب نتایج ناامیدکننده سلتاویگو با این سرمربی اسپانیایی باعث شد تا درنهایت مدیران سلتا به این نتیجه برسند که پایان همکاری با بنیتس بهترین راه‌حل موجود در این مقطع از فصل است.

ساری استعفا کرد؛ بنیتز اخراج شد!


ساری هم از هدایت لاتزیو کناره‌گیری کرد

در پی ادامه‌دار شدن نتایج ضعیف لاتزیو در این فصل و شکست شب گذشته مقابل اودینزه، مائوریتزیو ساری تصمیم به استعفا از سرمربیگری این تیم گرفت.

ساری ۶۵ ساله استعفای خود را به اطلاع مدیریت این باشگاه رسانده است. انتظار می‌رود مدیریت لاتزیو به‌زودی بیانیه رسمی قطع همکاری با این سرمربی باتجربه را منتشر کند. در صورت پذیرش استعفای ساری، توماسو روکی مهاجم پیشین لاتزیو گزینه اول هدایت موقت تیم تا پایان فصل خواهد بود.

لاتزیو که با قبول شکست 3-0 مقابل بایرن مونیخ در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان از این مسابقات کنار رفت، در سری آ با ۱۲ شکست در جایگاه نهم جدول قرار دارد و فاصله‌اش تا رتبه چهارم، ۱۱ امتیاز است.

ساری استعفا کرد؛ بنیتز اخراج شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج