۱۴۰۵۱۴۴
۱ نظر
۲۵۷۰
۱ نظر
۲۵۷۰
پ

آیا در نیم‌فصل علی‌ خطیر برای استقلال خوزستان بازیکن خرید؟

مربی استقلال خوزستان می‌گوید بازیکنان خارجی جذب شده این تیم ربطی به قرارداد خواهرخواندگی میان دو باشگاه استقلال خوزستان و استقلال تهران ندارد.

خبرگزاری فارس: مارکو، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: برای یک بازی بسیار مهم در اصفهان هستیم، می‌دانیم ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و می‌دانیم در ۵ بازی آخر بردی نداشته است و احتمالا تشنه پیروزی است و ما مراقب این موضوع هستیم.

آیا در نیم‌فصل علی‌ خطیر برای استقلال خوزستان بازیکن خرید؟

وی افزود: بعد از بازی استقلال تهران آماده‌سازی خوبی داشتیم، مطمئنم بازی سختی داریم، بازیکنان ما با انگیزه هستند و بسیار خوب آماده شدند.

مارکو تصریح کرد: این فوتبال است و جایگاه سرمربی به عنوان نفر اول مشخص است، همیشه جلسات خوبی برگزار می‌کنیم تا بهترین تدابیر را برای هر بازی اتخاذ کنیم، ما به عنوان اعضای کادر فنی همیشه در کنار پورموسوی هستیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پورموسوی رهبر خوبی است و ما از پلن b استفاده می‌کنیم، حسین احمدی برای این بازی محروم است و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان خارجی جذب شده ربطی به قرارداد خواهرخواندگی میان دو باشگاه استقلال خوزستان و استقلال تهران دارد یا خیر گفت: این موضوع صحت ندارد و دوست ندارم در این مورد صحبت کنم چون اعتقادی به آن ندارم.

مارکو ادامه داد: از لحاظ روانی به خوبی برای این بازی آماده شدیم، اما در خصوص آماری که قبلا وجود داشته صحبت نکردیم و تمرکز ما فقط روی بازی فردا است.

مربی استقلال خوزستان گفت: فردا لحظه‌ای است که باید عملکرد خوب خود را نشان دهیم، در بازی‌های‌گذشته پیشرفت خوبی داشتیم، فردا با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم؛ امیدوارم فردا همه از فوتبال لذت ببریم و تماشاگران نیز بازی خوبی را ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس قهرمان

      شانس آوردن این مربی حرفشونو رد کرد وگرنه کیسه کشا میریختن سر خطیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج