۱۴۰۶۵۲۱
۲۳۳۲
۲۳۳۲
پ

واکنش جالب عالیشاه به ناراحتی‌اش پس از تعویض

کاپیتان پرسپولیس گفت: شاید یک بازیکن، زمانی از بازی نکردن ناراحت باشد ولی مهم این است که شرایط تیم خوب پیش برود و اینجا جای قهر کردن نیست.

خبرورزشی: کاپیتان پرسپولیس گفت: شاید یک بازیکن، زمانی از بازی نکردن ناراحت باشد ولی مهم این است که شرایط تیم خوب پیش برود و اینجا جای قهر کردن نیست.

واکنش جالب عالیشاه به ناراحتی‌اش پس از تعویض

امید عالیشاه پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خداراشکر بازی آخر سال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، دست همه هواداران که به ورزشگاه آمدند درد نکند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی مهم ۳ امتیاز بازی بود که کسب کردیم.

وی درباره نتایج خوب هفته‌های گذشته پرسپولیس تصریح کرد: لیگ یک یا دو بازی نیست. ۹ بازی دیگر برای ما باقی مانده است. پس از صحبت‌هایی که روز گذشته با هم داشتیم، قرار شد که در ۱۰ بازی پایانی کنار هم و هواداران تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و امیدوارم در ۹ بازی آینده بهتر باشیم و همین روند را ادامه دهیم.

عالیشاه درباره بازی با آلومینیوم در جام حذفی گفت: این بازی هم مانند مسابقات دیگر است و پرسپولیس هیچ وقت بازی راحت نداشته است. تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند تمام تلاش‌شان را می‌کنند و ما هم محکوم هستیم که تلاش بیشتری کرده و بتوانیم پیشرفت کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که ناراحتی‌اش پس از تعویض به دلیل خستگی بود یا دلیل دیگری داشت، عنوان کرد: دنبال حاشیه نباشید، شاید زمانی بازیکنی از بازی نکردن ناراحت باشد ولی مهم این است که شرایط تیم خوب پیش برود. ناراحتی کسی مهم نیست و اینجا (پرسپولیس) جای قهر کردن نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج