۱۴۰۷۲۴۰
۱۷۹۷
۱۷۹۷
پ

مهدی طارمی با عدد و رقم در دادگاه!

ستاره ایرانی پورتو سال درخشانی را پشت سر گذاشت تا پایان فصل یک انتقال مهم را تجربه کند.

ورزش سه: مهدی طارمی سه ماه است در رقابت‌های باشگاهی موفق به گلزنی نشده و مصدومیت نسبتا سختی هم پس از جام ملت‌های آسیا برای او به وجود آمد که این مسائل دست به دست هم داد تا شرایط سختی در باشگاه پرتغالی برای او به وجود بیاید و از ترکیب و حتی فهرست پورتو فاصله بگیرد و در آخرین بازی اژدها نیز غایب باشد، اما با همه این شرایط او یک سال درخشان را پشت سر گذاشته است.

مهدی طارمی با عدد و رقم در دادگاه!

مهدی طارمی آخرین گل خود را روز یازدهم بهمن‌ماه 1402 برای تیم ملی ایران مقابل سوریه به ثمر رساند، اما پس از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا نتوانست این کار را انجام بدهد و قبل از آن هم مدت‌ها بود برای پورتو گلزنی نکرده بود و بعد هم در بازی‌های باشگاهی گل نزد و پاس گل هم برای او ثبت نشد.

ستاره ایرانی پورتو در شرایطی دوباره به تهران و اردوی تیم ملی آمده که پس از حضور تعویضی در مسابقه برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال، در آخرین بازی باشگاهی در سال 1402 مقابل ویزلا در لیگ برتر پرتغال به دلیل مسائل فنی در فهرست اژدها قرار نگرفت که این اتفاق در تمام دوران فعالیت حرفه‌ای او در فوتبال بی‌سابقه بود ولی این شرایط هم کاری نمی‌کند تا سال درخشان او فراموش شود.

مهدی طارمی با عدد و رقم در دادگاه!


مهدی طارمی آخرین گل خود در رقابت‌های باشگاهی را دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ‌کاپ پرتغال مقابل تیم دسته دومی لیکسوئس به ثمر رساند، اما با این حال او بهترین مهاجم گلزن ایران در رقابت‌های باشگاهی و ملی در سال اخیر بوده است.
ستاره ایرانی پورتو در فصل 24-2023 توانسته در 16 حضور ثابت یا تعویضی در لیگ برتر پرتغال 3 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل بدهد، در جام حذفی یک پاس گل داشته باشد و در دو مسابقه لیگ کاپ هم یک گل بزند، اما در لیگ قهرمانان اروپا نیز آمار خوبی با ثبت 2 گل و 2 پاس گل در 7 بازی داشته است.

اما مهدی طارمی قبل از شروع فصل جاری و در از ابتدای سال 1402 تا پایان فصل 23-2023 نیز آمار فوق‌العاده‌ای داشته که توانست در هشت مسابقه لیگ برتر پرتغال برای پورتو 9 گل به ثمر رساند و با این نمایش خیره کننده به آقای گلی در این رقابت‌ها هم برسد.

آمار مهدی طارمی در عرصه ملی هم استثنایی بوده و او که بهترین گلزن تیم ایران در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی است، در 18 مسابقه توانسته 16 گل به ثمر رساند، سه پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد.
با این اوصاف مهدی طارمی در مجموع ۵۴ بازی ملی و باشگاهی در سال ۱۴۰۲ که در برخی از آنها هم حضور تعویضی در مسابقات داشته، توانسته آمار درخشان ۳۱ گل زده را ثبت کند و بهترین گلزن در بین همه ایرانی‌ها باشد تا بتوان با وجود دوران تلخ اخیرش در سه ماه گذشته، بازهم او را مرد سال دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج