۱۴۱۰۷۳۸
۱۶۳۳
۱۶۳۳
پ

پاسخ فدراسیون فوتبال به پرسپولیس درباره بیرانوند

دپارتمان پزشکی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی نشده است.

ورزش سه: حواشی پیرامون مصدومیت علیرضا بیرانوند همچنان ادامه دارد. عصر امروز بود که خبر رسید علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، ممکن است چند بازی پرسپولیس را از دست بدهد. گفته می شد که او در تیم ملی دچار آسیب دیدگی شده که در تمرینات با ضرب‌دیدگی و کشیدگی تاندون مچ دست، مصدومیت او تشدید شده است.

پاسخ فدراسیون فوتبال به پرسپولیس درباره بیرانوند

حتی باشگاه پرسپولیس نیز اطلاعیه ای به نقل از پزشک خود صادر و مدعی شد که سنگربان این تیم در تمرینات تیم ملی مصدوم شده است. دکتر حقیقت گفت علیرضا بیرانوند با توجه به آسیب‌دیدگی در جریان اردوی تیم ملی، برای ام‌آر‌آی اعزام شد و با توجه به جواب تصویربرداری، پزشکان متخصص درباره روند درمان وی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

او در ادامه مدعی شد که علیرضا بیرانوند در جریان اردوی اخیر تیم ملی دچار آسیب در ناحیه مچ دست شده و با توجه به تشخیص پزشکی، پس از آن در جریان اردوی تیم ملی، تحت بررسی پاراکلینیکی قرار گرفت و در بازگشت به تمرینات پرسپولیس همچنان به جهت احساس درد در ناحیه مچ دست ابراز ناراحتی داشت.
پس از این صحبت ها بود که بخش رسانه ای تیم ملی به این موضوع واکنش نشان داد و به نوعی اعلام کرد که آسیب دیدگی بیرانوند به زمان حضور او در تیم ملی مربوط نمی شود و حتی برای تأیید ادعای خود، تصویری از حضور این دروازه بان در تمرینات قبل از بازی برگشت با ترکمنستان را منتشر کرده اند.

در این اطلاعیه که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته، به نقل از دپارتمان پزشکی تیم ملی عنوان شده که بیرانوند در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت جدید نشد تا بدین صورت آنها به نوعی، ادعای سرخ ها را رد کنند.

در اطلاعیه کادر پزشکی تیم ملی فوتبال آمده است: «هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی جدیدی برای علیرضا بیرانوند در اردوی اخیر تیم ملی رخ نداده است و با توجه آسیب مزمن و قدیمی مچ دست او، اقدامات تشخیصی و درمانی لازم جهت مدیریت مجدد آسیب مزمن در اردو همزمان با انجام تمرینات صورت پذیرفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج