adexo3
۱۴۱۱۱۰۹
۲۹۱۲
۲۹۱۲
پ

سرمربی بعدی رئال‌مادرید مشخص شد؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که نام ژابی آلونسو در رختکن رئال‌مادرید زیاد شنیده می‌شود و اکثر اعضای تیم بر این باورند که سرمربی اسپانیایی از سال آینده به مادرید خواهد آمد.

خبرورزشی: به نظر می‌رسد که همه چیز دست به دست هم داده تا ژابی آلونسو از تابستان سال بعدی هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرد. در میان علاقه شدید لیورپول و بایرن مونیخ، آلونسو عنوان کرد که قصد ترک بایرلورکوزن را ندارد و این موضوع دست لوس بلانکوس برای سال ۲۰۲۵ را باز گذاشت.

کارلو آنچلوتی در پایان سال گذشته قرارداد جدیدی امضا کرد که به موجب آن تا سال ۲۰۲۶ می‌تواند در سمت خود باقی بماند، اما این امکان نیز وجود دارد که در تابستان ۲۰۲۵ به نفع آلونسو کناره‌گیری کند. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این مربی ۴۲ ساله بهترین گزینه برای جانشینی آنچلوتی است و ورود او در سال آینده ممکن است.

به گزارش رلوو، اعضای تیم رئال‌مادرید بسیار در مورد آلونسو حرف می‌زنند. بخش بزرگی از تیم بر این باور است که سرمربی لورکوزن می‌خواهد پس از پایان دوران حضورش در باشگاه آلمانی به مادرید بیاید و به همین دلیل پیشنهاد لیورپول و بایرن‌مونیخ را رد کرد.

سرمربی بعدی رئال‌مادرید مشخص شد؟

کاملا منطقی است که رئال مادرید در سال ۲۰۲۵ به سراغ آلونسو برود. او در حال حاضر یکی از بهترین مربیان جهان است. مادریدی‌ها در حال حاضر یکی از بهترین مربیان را در تیم خود دارند، اما پایان کار حرفه‌ای سرمربی ایتالیایی نزدیک است و حتی امکان دارد در فصل آینده اعلام بازنشستگی کند. و این موضوع راه ورود آلونسو را هموار می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج