۱۴۱۱۱۲۳
۱۲۳۲
۱۲۳۲
پ

هاشمی‌نسب: بایدی برای قهرمانی استقلال وجود ندارد

مهدی هاشمی نسب می‌گوید برخی که در ظاهر دوست هستند ولی دشمنان اصلی استقلال محسوب می‌شوند، تاکید دارند استقلال باید قهرمان شود ولی این گونه نیست.

ورزش سه: استقلال فردا در دیداری حساس از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان مس رفسنجان است. آبی پوشان برای اینکه بتوانند صدر جدول رده‌بندی را همچنان حفظ کنند و به روند خوب خود ادامه دهند، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار خانگی هستند. همچون مسابقات قبلی، جواد نکونام در نشست‌های خبری شرکت نکرد تا مهدی هاشمی نسب راهی محل کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شود. موضوعی که باز هم مورد اعتراض خبرنگاران قرار گرفت و مربی استقلال از عدم حضور نکونام در این کنفرانس ها اظهار بی اطلاعی کرد.

مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از این بازی گفت: با تیمی قابل احترام به نام مس رفسنجان بازی داریم که می‌توانید کیفیت آنها را در شش بازی اخیر بفهمید. آنها تیم خوبی هستند که در شش بازی قبلی شکست نخورده اند. می دانیم که بازی سختی در پیش داریم. در مسابقات جام حذفی با شکست برابر همین تیم از دور مسابقات کنار رفتیم. در آن بازی به دلیل فشردگی ناشی از مسابقات، به چند بازیکن مان استراحت داده بودیم. به هر حال بازی مان را در جام حذفی واگذار کردیم.

او ادامه داد: قطعا به سه امتیاز دیدار فردا احتیاج داریم. در تعطیلات تیم ما تمرینات بسیار خوبی را انجام داد و امیدوارم که بازی بسیار خوبی از آب در بیاید و بتوانیم در نخستین بازی سال جدید روند قبل از عید را ادامه دهیم. به این سه امتیاز نیاز داریم و برای کسب آن تلاش می‌کنیم. با تلاشی که بازیکنان مان انجام می دهند، امیدوارم که به این مهم دست پیدا کنیم. می‌دانیم که بازی سختی است. به هر حال با توجه به اینکه در صدر جدول قرار داریم، تیم‌های دیگر با انگیزه و توان دوچندان مقابل ما وارد زمین می‌شوند. هر چقدر که به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، بازی‌ها به مراتب دشوارتر می‌شود. امیدوارم که بازی خوبی از آب در بیاید و مستحق کسب سه امتیاز باشیم و به این مهم دست پیدا کنیم.

هاشمی‌نسب: بایدی برای قهرمانی استقلال وجود ندارد

وی در خصوص شرایط استقلال در تعطیلات سال نو گفت: پس از آخرین بازی مقابل هوادار در ۲۷ اسفند، به تعطیلات رفتیم و از پنجم فروردین تمرینات خودمان را آغاز کردیم. دو بازی دوستانه را برگزار کردیم. خدا را شکر بازیکنان آماده هستند. در تهران تمرینات مان را برگزار کردیم و اکنون منتظر برگزاری نخستین بازی مان هستیم و کار خاصی انجام ندادیم.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که با وجود برابر بودن تعداد گل‌های زده این تیم با پرسپولیس چرا هجمه‌ها در مورد سبک بازی آبی پوشان بیشتر است، گفت: سال قبل نیز از نوع بازی استقلال خیلی خوشحال بودند. سال گذشته استقلال زیبا بازی می‌کرد ولی متاسفانه در پایان فصل هیچ اتفاقی رخ نداد. ما ترجیح می دهیم همین گونه بازی کنیم ولی انشاالله بتوانیم در پایان فصل کاپ قهرمانی را به دست بیاریم. البته نه آن جامی که برخی دوستان روی ما فشار می‌آورند که استقلال باید قهرمان شود. ما به کسی قولی نداده ایم، فقط قول داده ایم که با تمام توانمان برای باشگاه و هواداران می جنگیم.

هاشمی نسب صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: برخی افراد به ظاهر دوست که دشمنان اصلی ما هستند، می گویند که استقلال باید قهرمان شود. نخیر، هیچ بایدی وجود ندارد. با توجه به بضاعت و بازیکنانی که داریم، می جنگیم. اگر اینجای جدول هستیم، به خاطر تلاش بیش از حد بازیکنان ما بوده است. آنها بیش از توانشان کار کرده اند. هم بازیکنان، هم کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات، ماساژور و تمام ارکان تیم تلاش کرده اند. مطمئن باشند که این 9 هفته نیز مانند هفته اول برای آنها می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. اگر حق و قسمتمان بود، حتی با همین بردهای اقتصادی و این شکل مسابقه، ما راضی هستیم که سه امتیاز را بگیریم و به امید خدا جام قهرمانی را به دست بیاوریم و به همین سبک بازی نیز راضی هستیم. هواداران مطمئن باشند که با تمام وجودمان برای آنها می‌جنگیم و امیدوارم این مهم به دست بیاید.

هاشمی‌نسب: بایدی برای قهرمانی استقلال وجود ندارد

مربی آبی ها در خصوص اینکه آیا استقلال از شکست در جام حذفی برابر مس رفسنجان درس گرفته است یا خیر و اینکه روحیه بازیکنان چگونه است، گفت: به هر حال خستگی ناشی از فشردگی مسابقات لیگ باعث شد که در آن بازی به میدان برویم. نیاز بود که به چند بازیکنمان استراحت بدهیم. البته نباید از کیفیت تیم مس رفسنجان غافل شویم. آنها تیم خوبی هستند که با احترام مقابلشان قرار می‌گیریم. می‌دانیم که تیم با کیفیتی هستند. یک سری صحبت ها هست که اگر عمری باقی بود در پایان بازی و در خصوص اینکه آیا از آن شکست درسی گرفته ایم یا نه را خواهیم گفت.

هاشمی نسب در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات بازی مقابل مس در جام حذفی، آیا بازیکنان آن انگیزه لازم را دارند که با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند، گفت: ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم. گفتم که یک سری صحبت‌ها هست که بعد از بازی انجام می‌دهیم، ولی همیشه قرار نیست که برنده شویم. حریف هم زحمت می‌کشد و تلاش می کند. چند روز پیش نیز گفتم که ما به لحاظ فنی بازی را واگذار نکردیم، شرایط تیم ما آن چیزی که می‌خواستیم، نیست. هرچند که باید به تیم مس رفسنجان احترام گذاشت.

وی در مورد اینکه دلیل اصلی عدم حضور جواد نکونام در نشست‌های خبری چیست، پاسخ داد: اتفاقاً داشتم با دوستانم صحبت می‌کردم و گفتم شاید او با کنفرانس مطبوعاتی حال نمی‌کند. اما من با شما حال می‌کنم و شما را دوست دارم و علاقه دارم که شرکت کنم.

هاشمی‌نسب: بایدی برای قهرمانی استقلال وجود ندارد

هاشمی نسب در خصوص اینکه اگر استقلال راهی لیگ قهرمانان شود، نکونام باید در نشست‌های خبری شرکت کند و آیا غیبت‌های او در بازی‌های لیگ بی‌احترامی به اصحاب رسانه محسوب می‌شود یا نه، این چنین پاسخ داد: نمی‌توان نام آن را بی احترامی گذاشت. او چند باری هم در نشست‌های خبری حضور پیدا کرده بود، می‌توانستید از او بپرسید که چرا در کنفرانش شرکت نمی کند؟ او حتی در زمان حضور در نساجی و فولاد نیز در برخی از کنفرانس ها شرکت نمی کرد، ولی هیچ وقت از او سوال نکردید که چرا در نشست های خبری شرکت نمی‌کنی! واقعیت این است که من دلیل آن را نمی‌دانم اما مطمئنم که همیشه برای اصحاب رسانه احترام خاصی قائل است، ولی نمی‌دانم چه بگویم. مهم این است که من شما را دوست دارم و در این نشست ها شرکت میکنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج