۱۴۱۱۵۲۴
۸۴۶
۸۴۶
پ

سه تعویض استقلال فقط تساوی را تثبیت کرد!

تعویض های جواد نکونام در بازی با مس رفسنجان زهر خط حمله این تیم را گرفت.

ورزش سه: تعویض های جواد نکونام در بازی با مس رفسنجان زهر خط حمله این تیم را گرفت.

سه تعویض استقلال فقط تساوی را تثبیت کرد!

تعویض های جواد نکونام در شرایطی اتفاق افتاد که استقلال حملات متعددی را روی دروازه مس انجام می‌داد و چندین مرتبه در آستانه گلزنی قرار گرفته بود اما 3 تعویض همزمان به طور کامل روند هجومی استقلال را متوقف کرد.

استقلال پس از حضور پیمان بابایی و با حضور ابولفضل جلالی، ماشاریپوف و گوستانوو بلانکو و نفوذهای خوبی که میلاد فخرالدینی انجام می‌داد چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد و روند هجومی خوبی داشت و فوتبال روانی را به نمایش می‌گذاشت اما سه تعویض همزمان نکونام به طور کامل جریان بازی را متوقف کرد و استقلال رو به بازی مستقیم برای آرمان رمضانی آورد و در خلق موقعیت موفق نبود.

جواد نکونام با استفاده از 3 بازیکن تازه نفس در 3 پست مختلف سعی داشت از نیروی تازه نفس در تمامی خطوط استفاده کند و از این بازیکنان برای باز کردن دروازه مس رفسنجان استفاده کند اما از لحاظ روحی روانی هر سه بازیکنی که خارج شدند در شرایط خوبی قرار داشتند و روی گل‌های استقلال تاثیرگذار بودند و در ساق‌های آنها خبری از خستگی نبود.

استقلال با تعویض هایی که انجام داد دقایق زیادی از زمان پایانی مسابقه را به بازگشت به مسابقه و پیدا کردن شرایط حمله گذراند و خط دفاعی مس فرصت کافی پیدا کرد تا با نظم و تمرکز کافی سر و شکل پیدا کند و مانع گلزنی استقلالی ها شود.

شاید اگر فشار استقلالی ها در دقایق پایانی ادامه پیدا می‌کرد و مهره های هجومی این تیم همچنان در زمین حضور داشتند آنها فرصت به ثمر رساندن گل پیروزی را پیدا می‌کردند و نتیجه مسابقه تغییر می‌کرد، امید حامدی‌فر، جعفر سلمانی و آرمان رمضانی بازیکنانی به مراتب با قابلیت دفاعی بیشتر نسبت به 3 بازیکنی که از زمین خارج شدند بودند و فشار هجومی استقلال با حضور آنها کمتر شد اما نتیجه تساوی برای آبی‌ها تضمین شد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج