۱۴۱۱۹۱۷
۴ نظر
۳۰۲۴
۴ نظر
۳۰۲۴
پ

طارمی نیامده جنجال به پا کرد

تلاش مهدی طارمی برای گرفتن پنالتی بی‌فایده ماند.

ورزش سه: عملکرد بسیار خوب ویتوریایی‌ها به خصوص در خط دفاع باعث کسب نتیجه‌ای شد که هیچکس انتظارش را نداشت، البته شاگردان سرخیو کونسیسائو چند بار تا مرز گلزنی و تساوی پیش رفتن اما کار آبی و سفیدها با اخراج په‌په در دقیقه ۷۰ سخت شد.

طارمی نیامده جنجال به پا کرد

این مسابقه‌ای بود با ۷۱ درصد مالکیت برای پورتو که سرانجام به دوری مهدی طارمی از سکوها و نیمکت اژدهایان پایان داد و اتفاقاً ستاره ایرانی پورتو که در دقیقه ۶۷ جانشین نیکلاس په‌په شده بود، در بطن دو صحنه جنجالی قرار گرفت و پس از برخورد با دروازه‌بان حریف در ثانیه‌های پایانی در کورس با دو مدافع بیمارستان روی در محوطه جریمه سرنگون شد تا موجب پنالتی و اعتراض ورزشکار را فرا بگیرد اما داور مسابقه که قبلا مدافع با تجربه پورتو و کاپیتان این تیم را تنبیه کرده بود، این صحنه را پنالتی تشخیص نداد تا کونسیسائو به مرز دیوانگی برسد.

صحنه‌ای که طارمی در جدال با مدافعان ویتوریا روی زمین افتاد، در پایان مسابقه بارها و بارها توسط تلویزیون پرتغال پخش شد و حالا باید در انتظار کارشناسی داوری این بازی ماند.

پورتو در حال حاضر با ۵۱ امتیاز از ۲۸ بازی در رده سوم جدول است و فرصت کاهش فاصله خود را با بنفیکای رده دومی از دست داد. آنها در اواخر فصلی هستند که احتمالا با قهرمانی اسپورتینگ به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد حذف از لیگ قهرمانان اروپا و همچنین ناامیدی آنها از کسب عنوان قهرمانی روی عملکرد تیم تاثیر گذاشته باشد.

امروز گالنو، بازیکن برزیلی پورتو، در بطن اتفاقات مسابقه بود. او گل اول بازی را وارد دروازه تیم خودی کرد و پس از آنکه پورتو یک‌بار دیگر این‌بار مغلوب ضربه ژوتا سیلوا (۳۳) شد، او پیش از پایان نیمه اول فاصله را کم کرد اما در شرایطی که انتظار می‌رفت پورتو در نیمه دوم با حملات مکرر نتیجه بازی را تغییر بدهد، این اتفاق نیفتاد و آنها ۴۵ دقیقه در خشکسالی بودند.

طارمی نیامده جنجال به پا کرد

نقطه متفاوت بازی امروز پورتو، حضور مهدی طارمی بعد از لجاجت طولانی سرخیو کونسیسائو با این مهاجم ایرانی بود و البته طارمی با حضور در دو صحنه خبرساز و مشکوک به پنالتی نشان داد که همچنان می‌تواند برای تیمش کارساز باشد.
طارمی که در آستانه جدایی از پرافتخار آبی و سفید پرتغالی است، دوست دارد تا پایان فصل در ترکیب این تیم باشد و از بازی‌های خود لذت ببرد و موثر باشد؛ اتفاقی که امروز با سوت‌های داوری بر خلاف نظر او و طرفداران پورتو رقم نخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 2🍎🍎شلیل

      فکرکرده اونجاهم ایران خودشوبکوبه زمین پیام حیدری پنالت بگیره

    • ناشناس

      اصلا پنالتی نبود

    • ارسلان

      در کورس با دو مدافع بیمارستان؟

    • ناشناس

      بازیکن وقتی قبل رسیدن به مدافع،همزمان دو تا پاشو میزنه به پای دفاع حریف، یعنی دنبال پنالتی گرفتنه
      بجای این فیلم بازکردن ها کاش همون اول یه شوت می زد
      لااقل پنجاه درصد احتمالا گل می شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج