۱۴۱۲۴۱۱
۱۳۰۸
۱۳۰۸
پ

شباهت تازه استقلال نکونام با تیم فرهاد

روز به روز شباهت‌های استقلال جواد نکونام با استقلال فرهاد مجیدی که قهرمان لیگ شد، بیشتر می‌شود.

خبرورزشی: استقلال بعد از ۹ سال که از قهرمانی در لیگ دوازدهم با امیر قلعه‌نویی می‌گذشت، در لیگ بیست‌ویکم با فرهاد مجیدی قهرمان شد. فرهاد مجیدی که بدون تردید یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ باشگاه استقلال بود و خیلی‌ها حتی بدون این قهرمانی نیز او را دوست داشتند، اما این قهرمانی با رکورد بدون شکستی، نام او را تا همیشه تبدیل به سایه‌ای سنگین روی سر هر سرمربی استقلال کرد.

در شروع این فصل وقتی آن اتحاد عمومی میان طرفداران استقلال برای انتخاب جواد نکونام شکل گرفت، مشخص شد که استقلال می‌تواند دوباره قهرمان شود. در تیم‌های بزرگ حمایت هواداران از شخص سرمربی عامل بسیار مهمی در موفقیت تیم است و اگر سرمربی محبوب نباشد، از همان شروع کار مشکلاتش چند برابر می‌شود.

سبک بازی نکونام با فرهاد مجیدی در زمان بازیگری اما باعث می‌شد که خیلی‌ها نتوانند تیم این دو را به یکدیگر تشبیه کنند ولی هرچه از شروع فصل گذشت، شباهت‌های بین تیم این دو نفر در فاصله ۲ سال بیش‌تر و بیش‌تر شد. تیم جواد نکونام هم تا این‌جای فصل تنها دو شکست داشته؛ مقابل سپاهان در دور رفت و در جام حذفی هم به همین مس باخت و کنار رفت!

وقتی در شروع دوباره فوتبال در سال جدید قرار شد استقلال با مس بازی کند، خیلی‌ها منتظر انتقام شکست جام حذفی و البته حفظ فاصله استقلال به عنوان صدرنشین با پرسپولیس بودند اما نام تیم مس به یک دلیل دیگر هم باعث ایجاد نگرانی در دل هواداران استقلال می‌شد. در همان فصلی که استقلال با فرهاد مجیدی با کمترین گل خورده و بدون شکست قهرمان شد، تنها تیمی که توانست دو بار دروازه آبی‌ها را در یک مسابقه باز کند همین مس رفسنجان اما به رهبری محمد ربیعی بود. آن فصل در همین ورزشگاه آزادی استقلال در یک نمایش جذاب ۳-۲ پیروز شد.

و اما مس فعلی که با محرم نویدکیا زمین تا آسمان با تیم دور رفت ساکت الهامی تفاوت دارد. استقلال در این فصل در ورزشگاه آزادی فقط یک بار دو گل از حریف خورده بود؛ بازی مقابل هوادار در هفته ششم -جمعه ۲۸ مهر- که آبی‌ها تا دقیقه ۱۷ غافل‌گیر شده و دو گل از همشهری عقب افتادند. آن روز اما مهرداد محمدی دبل کرد تا تیم نکونام ۳-۲ پیروز شود.

البته در هفته نهم استقلال در قزوین هم دو گل دریافت کرد اما در مسابقه برابر شمس‌آذر این شاگردان نکونام بودند که در هر دو نیمه ابتدا پیش افتادند و میزبان توانست کامبک بزند و بازی ۲-۲ مساوی شود.

حجم بالای شباهت‌ها بین این بازی و آن‌چه در این سال‌ها اتفاق افتاده بود باعث شد وقتی بلانکو گل دوم را زد، خیلی‌ها منتظر پیروزی دوباره استقلال با نتیجه ۳-۲ باشند اما این بار کامبک آبی‌ها تکمیل نشد تا طبق عادت خود به سراغ تصاویر ویدیویی و گل گمشده روی خط دروازه مس بروند! غافل از این‌که اگر قرار بود فرصت‌های حتی ۷۰ درصدی دو تیم گل شود، نتیجه به ضرر استقلال میزبان تمام می‌شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج