اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۱۱۱
۱ نظر
۱۸۴۵
۱ نظر
۱۸۴۵
پ

ارزش یک غایب در اراک مشخص شد

حذف پرسپولیس در جام حذفی بار دیگر ارزش‌های علیرضا بیرانوند را نمایان کرد.

خبرورزشی: علیرضا بیرانوند بدون تردید بهترین سنگربان سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده و همین حالا هم رکوردهای زیادی در تیم ملی و در رقابت‌های داخلی دارد. بیرانوند که این فصل همیشه در صدر اخبار فوتبال ایران بود اما بیشتر به دلیل مسائل حاشیه‌ای!

وقتی او مصدوم شد، طرفداران پرسپولیس نگران درون دروازه تیمشان بودند. درخشش امیررضا رفیعی در ۴ بازی لیگ برتر و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس تا حدود زیادی خیال این هواداران را راحت کرد، آنها که فکرش را هم نمی‌کردند در اراک دوباره یاد بیرانوند بیفتند!

پرسپولیس در اراک ۴ گل خورد اما باز هم رفیعی جوان مقصر اصلی نبود. اما وقتی کار به ضربات پنالتی رسید دیگر همه چیز به دست‌ها و واکنش‌های او بستگی داشت. در فوتبال بهترین زمان و مکان برای نام گرفتن دروازه‌بان‌ها ضربات پنالتی است....

جایی که سرنوشت یک تیم و یک مسابقه فقط به دروازه‌بان بستگی دارد، جایی که خاستگاه درخشش خود علیرضا بیرانوند در فوتبال ایران بود و او توانست مثل عابدزاده با تخصص در مهار ضربات پنالتی برای خود جایگاهی دست و پا کند.

در همین روز و همزمان با بازی در اراک، در تبریز کار تراکتور و ذوب آهن هم به ضربات پنالتی کشید. آنجا رقیب اصلی یک رکورد بیرانوند در عرصه داخلی، یعنی تعداد کلین شیت در سال‌های اخیر لیگ برتر، حسین پورحمیدی یک تنه تیمش را به مرحله بعد برد.

جمیع این مسائل باعث شد نگاه همه به امیررضا رفیعی دوخته شود اما او نتوانست تیمش را از این ضیافت سخت به مرحله بعد ببرد. از بدشانسی این گلر جوان، کسی که جانشینش شده بود - یعنی احمد گوهری که در ابتدای فصل ذخیره بیرانوند در پرسپولیس بود - با مهار دو ضربه پنالتی اسماعیلی‌فر و امیری قهرمان ضیافت پنالتی‌ها لقب گرفت!

حالا پرسپولیس از جام حذفی کنار رفته و هواداران این تیم دوباره نگران بازگشت بیرانوند هستند. آسودگی خیال تا همین ۲۴ ساعت قبل، جای خود را به استرس و تشویش داده است. از اینکه مبادا در بازی‌های بعدی و در لیگ آن هم در این شرایط حساس شش بازی پایانی رفیعی دوباره نتواند دروازه تیمشان را بسته نگه دارد!

ارزش یک غایب در اراک مشخص شد

ارزش یک غایب در اراک مشخص شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کاپیتان تیمتم نداشته باشی تأثیرگذاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج