اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۳۷۳
۵ نظر
۱۳۶۲
۵ نظر
۱۳۶۲
پ

شش استقلالی سابق علیه قهرمانی استقلال در تبریز

تراکتور باید با شش بازیکن سابق استقلال مقابل این تیم قرار بگیرد.

فوتبالی: اگر چه تعداد زیاد بازیکنان سابق پرسپولیس در تراکتور این فصل باعث شده تا این موضوع بیشتر پیرامون تیم تبریزی مطرح باشد اما تی‌تی‌ها بازیکنان سابقاً استقلالی هم در جمع نفرات خود کم ندارند. بازیکنانی که این هفته باید در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز رودرروی‌ تیم سابق خود قرار گیرند و در شرایطی که آبی‌ها در کورس قهرمانی با رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس هستند، به فکر توقف این تیم در تبریز باشند. در جمع شاگردان حمید مطهری، شش بازیکن سابق استقلال حضور دارند که به تقابل آن‌ها با تیم سابقشان اشاره مختصری داشته‌ایم:

شش استقلالی سابق علیه قهرمانی استقلال در تبریز

۱- حسین پورحمیدی

ستاره بی‌چون و چرای تراکتور در بازی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن، حسین پورحمیدی دروازه‌بان تی‌تی‌ها بود. بازیکنی که از ابتدای فصل تحت فشار عجیب و غریبی قرار دارد و حضور وی به جای محمدرضا اخباری موضوعی است که عده‌ای اصلاً نمی‌توانند آن را هضم کنند. پورحمیدی که با درخشش در بازی ذوب‌آهن توانسته شرایط روحی خود را کمی بهتر کند، این هفته باید مقابل تیمی قرار بگیرد که سابقه حضور در آنجا را دارد ولی دروازه‌بان کنونی تراکتور در دوران حضورش در استقلال نتوانست برای این تیم به میدان برود. با این وجود سنگربان پرشورها قبلاً هم اعلام کرده که استقلالی است اما به خوبی می‌داند درخشش در این تک مسابقه چقدر می‌تواند شرایط وی در تبریز را بهتر کند.

۲- عارف آقاسی

مدافع ۲۷ ساله تراکتور که این فصل برای دومین بار پیراهن تراکتور را پوشیده، ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشت و حتی حضور وی در جمع تی‌تی‌ها باعث شد تا از آقاسی به عنوان هایجک نقل و انتقالاتی نام برده شود. مدافعی که در تبریز خوب کار کرده و جزو بازیکنان ثابت تیمش بوده است. نکته جالب از رویارویی آقاسی و استقلال در بازی رفت به برخورد این بازیکن با جواد نکونام برمی‌گردد که به نظر می‌رسید سرمزبی آبی‌ها تمایل چندانی به این خوش و بش نداشت؛ موضوعی که به شدت مورد انتقاد هواداران تراکتور قرار گرفت و آن‌ها که بابت اتفاقات بازی با سرخابی‌ها به ریز مسائل توجه دارند، این واکنش مدافع تیمشان را به باد انتقاد گرفتند و باید دید رویارویی این دو این‌بار در تبریز چگونه پیش خواهد رفت.

۳- امیرحسین حسین‌زاده

بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در تابستان نتوانسته آنطور که باید و شاید در تراکتور بدرخشد و شاید انتظارات بسیار بالا از این بازیکن هم دلیل دیگری برای طرح این ادعا باشد که امیرحسین در تبریز همانند دوران استقلال نیست. البته حسین‌زاده در نیم فصل هم شدیداً مورد علاقه آبی‌ها قرار داشت ولی مالک تراکتور به هیچ‌وجه راضی به جدایی ستاره گران‌قیمت تیمش نشد. حسین‌زاده که زمانی مهره قهرمانی تیم فرهاد مجیدی هم نام برده می‌شد، باید این هفته برای دومین بار پس از جدایی مقابل استقلال قرار بگیرد و طبیعتاً به خوبی می‌داند گلزنی به آبی‌ها تا چه میزان محبوبیت وی در تبریز را بالا خواهد برد.

۴- محمد نادری

محمد نادری مدافع سابق استقلال و پرسپولیس است که سابقه استقلالی وی پس از حضور وی در جمع قرمزهای پایتخت بوده است. با این وجود نادری بیشتر خود را استقلالی می‌داند و حتی مدعی شده بود جز این تیم برای تیم دیگری در ایران بازی نخواهد کرد اما در پنجره تابستانی راهی تراکتور شد. تقریباً همه از علاقه این مدافع چپ به استقلال آگاهند ولی جدال این هفته فرق می‌کند و نادری به خوبی می‌داند ناکامی تراکتوری ها مقابل تیم‌های مدعی در فصل جاری چقدر کام هواداران این تیم را تلخ کرده و باید دید این بازیکن در بازی بزرگ این هفته چه عملکردی از خود بر جای خواهد گذاشت.

۵- امیر ارسلان مطهری

شاید ویژه‌ترین بازیکن جدال این هفته ارسلان مطهری باشد؛ مهاجمی که نیم فصل اول در استقلال حضور داشت و در پنجره زمستانی راضی به جدایی شد تا پس از چندین فصل این تیم را ترک کند. ارسلان که در استقلال توسط نکونام چندان به بازی گرفته نمی‌شد، در تراکتور هم بازی زیادی نکرده ولی از انگیزه‌های بسیار بالایی برای این دیدار برخوردار خواهد بود و باید دید در اولین تقابل خود با تیم محبوبش پس از جدایی چه عملکردی خواهد داشت و آیا گیتار ایندمهاحم در برابر استقلال هم کوک خواهد بود؟

۶- سید محمد حسینی

محمد حسینی مدافع سابق هوادار است که ابتدای فصل جاری به استقلال پیوست ولی بازگشت سیاوش یزدانی از خدمت سربازی باعث شد تا این مدافع گچسارانی انتقال نافرجامی داشته باشد و با جدایی از جمع آبی‌ها راهی تراکتور شود. حسینی که این فصل برخلاف فصل گذشته بازی کمتری انجام داده، این دیدار را به دلیل مصدومیت قطعاً از دست خواهد داد تا نتواند مقابل آبی‌پوشان به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه تبانی

    • تاج

      دارید بهشون انگیزه میدید!؟ آنقدر که از باخت لنگ خوشحال میشم ار برد تاج خوشحال نمیشم!

    • ناشناس

      به گوری چشم تمام دشمنان تاج کبیر

    • شش هیچ

      بساط تبانی براه

    • ناشناس

      هه نتیجه از همین الان مشخصه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج