اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۸۵۸
۱۰۷۹
۱۰۷۹
پ

بازگشت قدرتمندانه بارسلونا با هت‌تریک لواندوفسکی

بارسلونا در دیداری از هفته سی‌وسوم لالیگا برابر والنسیا به پیروزی ۴-۲ دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: در تنها بازی باقیمانده از هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو مونتجوئیک، تیم فوتبال بارسلونا پذیرای والنسیا بود و موفق شد حریف سرسخت خود را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو بردارد.

بازگشت قدرتمندانه بارسلونا با هت‌تریک لواندوفسکی

بارسلونا اگرچه زودتر به گل رسیده و در دقیقه 22 توسط فرمیو لوپس دروازه والنسیا را باز کرد، اما برتری‌اش خیلی دوام نداشت، چرا که تنها پنج دقیقه بعد اوگو دورو گل تساوی را برای تیم میهمان به ثمر رساند. اوضاع بارسلونا در دقیقه 38 با تقدیم یک پنالتی به حریف توسط رونالد آرائوخو بدتر هم شد، پنالتی که پپلو آن را به گل دوم خفاش‌‌ها تبدیل کرد. جریان بازی اما بر وفق مراد والنسیا هم نماند و این تیم در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌بان خود گیورگی مامارداشویلی را به دلیل استفاده کردن از دست خود برای دفع توپ خارج از محوطه جریمه و دریافت کارت قرمز مستقیم داور، از دست داد.

بازگشت قدرتمندانه بارسلونا با هت‌تریک لواندوفسکی

برتری عددی در نیمه دوم به کمک بارسایی‌ها آمد و تنها چهار دقیقه پس از شروع مجدد بازی، لواندوفسکی دومین گل این تیم را به ثمر رساند. تا دقیقه 82 همه چیز برابر بود تا اینکه لواندوفسکی با پاس رونالد آرائوخو دبل کرد و تیمش را دوباره پیش انداخت. ستاره لهستانی اما به دبل قناعت نکرد و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده با زدن گلی دیگر هت‌‌تریک و خیال تیمش و هواداران آن از بابت کسب تمام امتیازات را آسوده کرد.

بازگشت قدرتمندانه بارسلونا با هت‌تریک لواندوفسکی

به این ترتیب بیست‌و‌دومین پیروزی بارسلونا رقم خورد و این تیم 73 امتیازی شد تا فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین را دوباره به 11 امتیاز برساند و رده دوم را هم از جیرونای 71 امتیازی پس بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج