adexo3
۱۴۲۱۸۴۷
۱۰ نظر
۲۰۴۷
۱۰ نظر
۲۰۴۷
پ

آقای بیرانوند! این غرور، زمین‌ات می‌زند

بعد از پیروزی دشوار پرسپولیس مقابل نساجی در مازندران، ویدئویی از علیرضا بیرانوند منتشر شد که عجیب و قابل‌تامل بود.

روزنامه گل: بعد از پیروزی دشوار پرسپولیس مقابل نساجی در مازندران، ویدئویی از علیرضا بیرانوند منتشر شد که عجیب و قابل‌تامل بود. در این فیلم، یک خبرنگار به گلر پرسپولیس نزدیک می‌شود و از او می‌پرسد: «بازی چطور بود؟»؛ احتمالا رایج‌ترین سؤالی که ممکن است خبرنگاران از فوتبالیست‌ها یا مربیان بپرسند. بیرو اما رو ترش می‌کند و از او می‌پرسد: «در جریان بازی نیستی؟ اگر نیستی ولش کن!» راستش این است که هرچقدر این ویدئو را بالا و پایین کردیم، متوجه فلسفه رفتار بیرانوند نشدیم اما این فرصت مغتنمی است تا همین سؤال را از خود علیرضا بپرسیم؛ اینکه آیا در جریان هستی؟ آیا می‌دانی مدت‌های طولانی از آخرین درخشش‌ات گذشته و در حال پشت سر گذاشتن یکی از معمولی‌ترین فصل‌های فوتبالت هستی؟

آقای بیرانوند! این غرور، زمین‌ات می‌زند

همانطور که می‌دانید بیرانوند از ابتدای سال جدید به‌دلیل مصدومیت دست قادر به حضور در میادین نبود. او از بازی با سپاهان فرصت حضور دوباره در ترکیب پرسپولیس را به دست آورد اما فعلا رد پای روشنی از این سنگربان پیدا نیست. مسابقه با سپاهان که کلا هیچ موقعیت دشواری برای دروازه‌بان‌ها پیش نیاورد و شاید اگر جای بیرانوند و پیام نیازمند 2هافبک هم درون دروازه قرار می‌گرفتند، همین نتیجه رقم می‌خورد! در مسابقه با نساجی هم بیرانوند نمره قبولی نگرفت، چرا که تنها موقعیت جدی حریف شمالی با ضربه امیرمحمد هوشمند به گل تبدیل شد و هیچ کاری از دست بیرو بر نیامد. ارزش یک گلر ملی و مهم که قرار است به قول امیر قلعه‌نویی از پدر و مادر خوب هم بهتر باشد، به مهار همین ضربات است، در غیراین صورت توپ‌های ساده را که همان امیررضا رفیعی جوان هم می‌توانست بگیرد. خبر بد این است که گویا گلر قرمزها قصد ندارد به این روند پایان بدهد. او که با تیم ملی هم در جام ملت‌های آسیا تورنمنت چندان درخشانی را پشت سر نگذاشت، مدت‌های طولانی است که ارزش‌هایش را نشان نداده؛ یعنی یک بازی مهم را در نیاورده یا سوپر سیوی نداشته که همه را به تحسین وا بدارد. قبلا از این کارها زیاد از بیرانوند می‌دیدیم اما او این مدت در یک فرم نزولی دنباله‌دار قرار گرفته؛ آیا در 4بازی پایانی فصل بالاخره نوبت رونمایی از آن بیروی آشنای قدیمی خواهد رسید یا نه؟

از همه بدتر اینکه به‌نظر می‌رسد بیرانوند در بند غرور گرفتار شده و اگر واقعا اینطور باشد، بازگشت او به شرایط نرمال بسیار دشوارتر خواهد بود. نشانه‌های تکبر بیرو هم فراوان است؛ از همان اظهارنظر جنجالی در مورد اینکه نسل آنها بهترین نسل تاریخ تیم ملی است تا همین جواب سربالایی که در قائم‌شهر به خبرنگار داد. در جریان هستی؟ بله، همه در جریان هستند ما یک گلر توانمند و متواضع داشتیم که فعلا انگار از هیچ‌کدام از آن دو فاکتور، چیزی برایش باقی نمانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بشیر

      شخصیت به دارائی و موقعیت و حرفه و شغل نیست به شعور انسان مربوط میشود ای کاش ما گذشته ی خود را هیچوقت فراموش نکنیم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        داستان به این سادگی که بعد یک مسابقه گفته بود تا آخر فصل مصاحبه نمیکنه
        و این جواب اون خبرنگار بود
        به همین سادگی

    • سعید

      خدا پشت و پناه علی بیرو و پرسپولیس مردمیه
      تو هم برو به تیم خودت برس
      البته میدونم طبق معمول نظر منو درج نمیدی

    • ناشناس

      خدا نکنه گدا معتبر شود

    • feriajal

      خدا روا مدار گدا معتبر شود

    • بنده خدا

      وقتی یه نفر رو الکی بزرگ کنی و بهش پر و بال بدی میشه همین آقا

    • عضو اللبدل

      ادب مرد به ز دولت اوست ،🧔

    • ناشناس

      انگار واقعا در جریان نیستی خودتم
      مگه قبل یه بازی نگفته بود دیگه تا آخر فصل مصاحبه نمیکنه تیم به حاشیه نره
      اول ربط حرفشو پیدا کن بعد بیا مطلب بزن و افراد نامطلع هم تنور رو بیشتر داغ نکنن
      البته اینو یه روزنامه موشکافی کرده بود همون موقع و علت رو توضیح داده بود حالا بعد چند هفته این روزنامه اومده از ماست کره بگیره

    • پاپیون

      آقای بیرانوند مرد شریف و بزرگواری است.اما متاسفانه این دروازه بان پر آوازه کشورمان در این فصل افت شدیدی کرده است.من نمیدانم چرا؟،،،؟؟؟ بر خلاف دیدگاه دوستان آقای بیرانوند مغرور نشده است.بلکه به نظر می آید که انگیزه اش کم شده است.

    • ناشناس

      دست به هر کاری میزنید تا پرسپولیس تو حاشیه ببرید!؟ کور خوندین خدا با پرسپولیس شما همه... منطور بیرو این بود که قبلا قول داد تا اخر فصل مصاحبه نکنه افتادددددد👎👎

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج