adexo3
۱۴۲۵۳۵۷
۱ نظر
۹۳۸
۱ نظر
۹۳۸
پ

نکونام با آرامش فقط به سه فینال پیش‌رو فکر می‌کند

تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز جمعه (فردا) در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

برترین‌ها: تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز جمعه (فردا) در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

نکونام با آرامش فقط به سه فینال پیش‌رو فکر می‌کند

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در آستانه این دیدار، گفت: به نظرم، دوست خوبم ساکت الهامی به لحاظ فنی، تیم خوب و باشخصیتی ساخته که در هفته‌های اخیر توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد. ما هم استقلال هستیم و در فصل جاری، بازیکنان‌مان ثابت کرده‌اند بسیار فداکارانه، جنگنده و با تعصب بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنند. ما تا روز آخر به حمایت‌های بی‌دریغ و خالصانه چه از سوی هواداران و چه از سوی پیشکسوتان خود نیاز داریم و ان‌شاءالله بتوانیم لطف آن‌ها را جبران کنیم.

وی که سابقه سرمربیگری در نساجی و صعود این تیم مازندرانی آن هم پس از ۲۴ سال را در کارنامه دارد، در این رابطه خاطرنشان کرد: من کارخاصی در آن زمان نکردم بلکه نساجی و شهر قائم شهر لیاقت صعود به لیگ برتر را داشتند. آن اتفاق برای همیشه در ذهن و زندگی من نقش بسته و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد اما اینجا دوست دارم بیشتر درباره استقلال و تماشاگرانش حرف بزنم. سه فینال مهم در پیش داریم که فینال اول‌مان فرداست و همه از اهمیت مسابقه مطلع هستیم و با تمام توان به زمین می‌رویم.

جواد نکونام در پایان گفت: مهمترین فاکتور برای موفقیت، حفظ آرامش و تمرکز روی بازی‌ها و تمرینات است. همه متحد و یکدل هستیم تا پایان خوبی برای فصل رقم بزنیم. لازم است این روزها همه ما استقلالی‌ها هوشیارتر از همیشه باشیم و اجازه ندهیم کسی بخواهد اتحاد‌مان را بهم یا با حواشی به تیم‌مان ضربه بزند. در حال حاضر در آرامش هستیم و این نکته مهمی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسرآبی

      عشقی لالیگایی نوکرت یحیی کجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج