adexo3
۱۴۲۵۷۳۱
۹ نظر
۱۶۹۷
۹ نظر
۱۶۹۷
پ

باشگاه پرسپولیس: جشن تمام شد!

ساعت از نیمه شب گذشت. جشن پرسپولیس تمام شد. دو بازی سخت و پر از غافلگیری در زمین مسابقه و بازی‌های فراوان دیگری در بیرون از آن در پیش است. حالا باید با تمام قوا برای آنها آماده شویم.

برترین‌ها: سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی خطاب به هوادارانش نوشت: به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، همواره گفته‌اند شادی و غم در فوتبال فاصله‌ای به باریکی یک مو دارند. فوتبال خود زندگی است. همان‌قدر پر از عشق، شادی، غم، فرصت و تهدید و همه آن چیزهای که ممکن است در یک زندگی ۹۰ ساله پشت سر بگذاریم و در ۹۰ دقیقه اتفاق می‌افتد.

باشگاه پرسپولیس: جشن تمام شد!

همه با هم شب عجیبی را پشت سر گذاشتیم. تا مرز سکته رفتیم که ارزش زندگی و با هم بودن را بیشتر بدانیم. به راستی ما بدون هم چه خواهیم بود؟ تعارف را کنار بگذاریم. بعضی از ما در میانه راه شب هیجان برانگیز و فراموش‌نشدنی که گذشت، کم آوردیم. خواستیم خودمان را کنار بکشیم. کاسه و کوزه را سر هم‌قطاران بشکنیم. آری ما همه در یک قطار به سوی یک مقصد حرکت می‌کنیم. فرقی نمی‌کند کجای این قطار نشسته باشیم. در این بین بعضی هم جانانه تا پای جان پای همه چیز ماندند. پای تلخی و سختی و کابوسش هم ماندند. زندگی همین است و فوتبال و دنیای هواداری هم غیر از این نیست. در نهایت این شب زیبا به همه ما تعلق گرفت تا با آن عشق کنیم و بابتش به دیگران فخر بفروشیم، حالا هر طور که بودیم.

بازیکنان پرسپولیس به معنای واقعی نشان دادند، نسلی خاص و شایسته بهترین‌ها هستند. نسلی که افتخار آفرینان گذشته باشگاه می‌توانند به آنها افتخار کنند. فقط باید یادمان باشد این زندگی، این فوتبال و این تیم می‌تواند سرشار از لحظات سخت و دشوار هم باشد که مهم است در آن زمان‌ها قوی و بزرگ باشیم و مثل کوه پشت یکدیگر.

آخرین خبر برای تو هوادار عزیز این است. شادی کن و از این لحظات لذت ببر ولی جشن برای ما تمام شد وقتی شب از نیمه گذشت. حالا روز دیگر رسیده است.

نخستین روز از روزهای آماده سازی برای مسابقه بعد. تو هم خودت را آماده کن. روی شما حساب کرده‌ایم. هر جا که می‌توانید باشید. چه در ورزشگاه و چه گوشه گوشه این سرزمین یا فضای مجازی. فراموش نکن سخنی درباره پرسپولیس نمی‌گویی مگر این که تاثیری روی تیمت بگذارد حتی اگر یک گپ دو نفره باشد. می‌چرخد و می‌چرخد و یک جایی به پرسپولیست می‌رسد.

جشن تمام شد و شیپور آماده باش در دقیقه یک بامداد برای ما به صدا درآمد. صدای طبل جنگ از دور دست می‌آید. هم از پس و هم از پیش. سلاح‌های نامتعارف را به سوی‌مان شلیک کرده‌اند، ولی با شما آماده‌ایم.

در همین شبی که گذشت، تحرکاتی دیده شد که ما را غافلگیر نکرد. نه فقط ما را که هیچ‌کس را غافلگیر نکرد. غیر از این اتفاق می‌افتاد، جای تعجب بود. به خوبی مشخص است که می‌خواهند چه کنند. هجمه‌ای همه جانبه از فضای مجازی تا مسوولین برای فشار بر ارکان ورزش و فوتبال!

به دنبال آن هستند که با استفاده از شرایط خاص پیش آمده، مسوول و غیر مسوول را با موج رسانه‌ای و مجازی وادار و مجاب به اعمال نظر و فشار بر ارکان فوتبال کنند تا شاید آب رفته را از مسیری غیر از رقابت عادلانه و شرافتمندانه به جوی بازگردانند. البته بی شک این را هم همه می‌دانند ولی تو هوشیار باش.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      احسنت
      کلام حق

    • ناشناس

      داور بیجا اخراج کرد

    • ناشناس

      داور جانانه لنگ رو نجات داد، اخراج بازیکن استقلال خوزستان ،پنالتی مشکوک ،تمرکز تیم میهمان رو ب هم زدتیمی ک سه بر صفر جلو بود،خدا جای حق نشسته منتظر باشین

    • ناشناس

      🤔

    • 2ستاره

      حالا صدای قرمزها چرادرنمیاد چرا

    • ناشناس

      مثل مربیتون مغز تو کلت نیست خوشبحالتون با غماتون راحت کنار میایید

    • ناشناس

      کلام حق

    • ناشناس

      دمت گرم عالی گفتی

    • ناشناس

      شما کیسه ها خسته نشدین از این حرفا بیخود!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج