adexo3
۱۴۲۶۲۶۲
۲۷ نظر
۲۶۱۶
۲۷ نظر
۲۶۱۶
پ

ادعاهای جنجالی هافبک استقلال خوزستان درباره کامبک پرسپولیسی‌ها

تیم فوتبال استقلال خوزستان با شکست از پرسپولیس یک گام دیگر به سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول نزدیک‌تر شد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال خوزستان با شکست از پرسپولیس یک گام دیگر به سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول نزدیک‌تر شد.

این در حالی است که این تیم در نیمه اول با سه گل از حریف خود پیش افتاده اما در نیمه دوم، شاگردان اوسمار سوار بر بازی شده و با یک کامبک باورنکردنی، در ثانیه‌های پایانی مسابقه صدر جدول را از استقلال بعد از حدود ۲۰ هفته پس گرفتند.

از سوی دیگر نیز شاگردان پورموسوی با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماندند تا در روزی که پیکان و نساجی با تساوی مقابل حریفان خود یک امتیاز دشت کرده و فولاد نیز با برتری برابر ذوب‌آهن به ۳ امتیاز حیاتی رسید، این استقلالی‌های خوزستانی باشند که همراه با صنعت نفت آبادان ۲۱ امتیازی حالا با سقوط فاصله کمی دارند.

حالا این تیم در هفته‌های بیست‌ونهم و سی‌ام دو دیدار با تیم‌های میانه جدولی را در پیش دارد. دیدار با مس رفسنجان در خانه این تیم و میزبانی از هوادار در هفته پایانی لیگ برتر. دو دیداری که می‌تواند سند بقای شاگردان پورموسوی هم باشد به شرطی که از بین حریفان قعر جدولی استقلال خوزستان، تیم‌های دیگر نتیجه لازم را در دو بازی پایانی نگیرند که در این صورت این تیم به ماندن امیدوار خواهد شد. با همه این تفاصیل هنوز حرف و حدیث‌هایی درباره دیدار با پرسپولیس و داوری این دیدار از سوی خوزستانی‌ها وجود دارد. بر همین اساس محمد آبشک، هافبک استقلال خوزستان به انتقاد از اتفاقات بازی پرسپولیس پرداخت. آنها در پایان نیمه اول سه بر صفر از رقیب خود در ورزشگاه آزادی پیش بودند اما در نیمه دوم چهار گل خوردند و بازی را واگذار کردند. این بازیکن معتقد است اشتباهات داوری باعث شد تا همه چیز به نفع حریف رقم بخورد. او در گفت‌وگو با خبرنگار «فرهیختگان» توضیحاتی در این باره داد.

ادعاهای جنجالی هافبک استقلال خوزستان درباره کامبک پرسپولیسی‌ها

آبشک ابتدا گفت: نیمه اول عالی بازی کردیم و در نیمه دوم هم تا زمان اخراج و پنالتی موقعیت به حریف نمی‌دادیم. به‌راحتی می‌‌توانستیم بازی را ببریم. حق‌‌مان بود ولی همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد.

روی امیری پنالتی رخ نداد
او درباره عملکرد کوپال ناظمی داور مسابقه تصریح کرد: «شما صحنه اخراج بازیکن برزیلی ما را ببینید. سر خورد و برخورد داشت. می‌گویند نه، بی‌احتیاطی کرد. خب اگر سرخورده چطور بی‌احتیاطی کرده؟ بعد از ۱۰ نفره شدن داور دقیقه ۷۵ یک پنالتی هم برای حریف گرفت. من هزاربار صحنه را دیدم. بدتر از این صحنه در نیمه اول روی جواد آقایی‌پور اتفاق افتاد داور پنالتی نگرفت. بازیکن ما برخورد خاصی نداشت و وحید امیری پایش را گیر داد و خودش را به زمین انداخت. پس قطعا پنالتی نبود.»

کارشناسی‌های داوری خنده‌دار است
آبشک اضافه کرد: «می‌‌گویند درباره داوری حرف نزنید. پس حق‌‌مان را چطور بگیریم؟یک چیزی که خیلی من را حرص می‌دهد حرف‌های کارشناسان داوری است. مدام تصمیمات را به نفع یک تیم تایید می‌کنند. جرات داشته باشند و داور را به چالش بکشند. بازیکن ما نه پا انداخت و نه چیزی. بعد می‌‌گویند صد در صد پنالتی! به خدا خنده‌دار است. هر تصمیمی که داور درباره یک تیم بگیرد می‌گویند بله بله تصمیمش درست بود. دوستان ناراحت نشوند. آنها همان‌هایی هستند که در دوره داوری خودشان ضعف داشتند. الان شده‌اند کارشناس. من اسم این چیزها را حق‌الناس می‌گذارم. خدا آن دنیا از این چیزها نمی‌گذرد. یک بار حق را بگویید. فقط یک بار!»

چرا عضو کمیته انضباطی کارشناسی داوری می‌کند؟
هافبک استقلال خوزستان گفت: «اصلا حق را نمی‌گویند و فقط می‌خواهند تصمیمات رفقایشان را تایید کنند. یک اتفاقی آخر بازی افتاد که من به شما بگویم تعجب می‌کنید. خدا شاهد است آقای اکبریان ناظر مسابقه بعد از بازی به من گفت داور سرتان را برید. به خدا قسم می‌‌خورم. بعد دیدم در یک سایت کارشناسی کرده و گفته همه تصمیمات درست است! انصاف داشته باشید. اصلا چرا ناظر بازی باید برود کارشناسی کند؟ چرا فلان عضو کمیته انضباطی باید کارشناسی داوری کند؟ این چه وضعی است؟ به خدا خسته شده‌ایم.»

ببینید گلر حریف چطور داور را تحت فشار گذاشت
آبشک که دل پری از اتفاقات داوری دارد، توضیح داد: «من بازیکن می‌فهمم داور چطور سوت می‌زند. بد قضاوت کردن این نیست که حتما پنالتی اشتباه بگیرد. وسط زمین طوری سوت می‌‌زند که مدام توپ به حریف می‌‌رسد. نیمه اول که تمام شد شما ببینید گلر حریف چطور به داور اعتراض می‌کرد؟ چطور داوری را تحت فشار می‌گذاشت. کلا نیمه دوم قضاوت عوض شد. در نیمه اول تیم داوری عالی بود ولی نیمه دوم اشتباهات زیاد شد. ما انتظار داریم فقط عدالت رعایت شود. چون ما رسانه نداریم قدرت نداریم باید این بلا سرمان بیاید؟»

نیمه اول یک موقعیت ندادیم!
آبشک در پایان گفت: «من اسم آن بازی را کامبک حریف نمی‌گذارم. ما فوق‌العاده بازی کردیم. سه گل زدیم و دو سه گل نزدیم. مقابل چشم ۷۰ هزار تماشاگر آن‌طور باجرات به زمین رفتیم. نیمه اول یک موقعیت ندادیم. بعد از گل اول داور پنالتی صد در صد تیم ما را نگرفت. البته اگر به یک‌سری کارشناس برنخورد چون به هر حال آنها همیشه به نفع یک تیم قضاوت می‌کنند. نیمه دوم تا قبل از اخراج و پنالتی به آنها موقعیت ندادیم. همان دو اتفاق تیم ما را به هم ریخت. البته ما یک ایرادی داریم. باید مثل دیگران بریزیم سر داور. مشکل فوتبال ایران این است اگر محجوب باشی حقت را می‌خورند. ما هم باید از این به بعد اعتراض شدید کنیم. در همان بازی نساجی دیدید با ما چه کردند؟ آقایان جان هرکسی که دوست دارید فکری برای داوری کنید. با این وضعی که من می‌بینمVAR هم بیاید مشکل حل نمی‌شود چون آدم‌ها تغییر نمی‌کنند. من که امیدی به حل مشکلات ندارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی برومند زاده

      وقتی دنبال بهونه ای
      بازیکن نکومال باید هم این حرف هارو بزنه
      اصلا ما با داوری بردیم شما بسوزید

    • پیمان

      از دید من بیننده بی طرف، به نظرم تو ایران هر کسی که عملکردش خوب نباشه ضعف کار خودش رو دوش دیگری میندازه. حالا یا داور ، یا فدراسیون یا...
      چرا به خودتون ایراد نمیگیرید که من هم اشتباه داشتم

    • ناشناس

      اینکه دلیل نمیشه نیمه اول یه موقعیت ندادیم همان نمیه اول ۳تا موقعیت گل خوب خراب کردن نمیه دوم از شروع باید۱۰تا گل میزدن

    • ناشناس

      نیمه اول که۳گل زدیدداورخوب بود.
      نیمه دوم که۴گل خوردیدداوربدبود..به جای بازی کردن می رفتی کارشناس داوری میشدی..نترس پولهایت رامی دهندتو به یک پای بازیکنان جنوب نمی رسی...

    • استقلال سرور پیروانی دزد

      این ظلم همیشه پایدار نمی‌مونه آقای آبشک خدا جای حق نشسته لنگ فقط با داوران و لطف کمیته داوران را براشون در میارن

    • ناشناس

      چون به نفع شما کیسه کشا نیست همه چیز خنده داره توکی هستی که تشخیص میدی کدوم صحنه پنالتی هست کدوم صحنه نیست شما اگه عرضه داشتید ازسه گل بادآورده خودتون حفاظت میکردید بادآورده رابادبرد

    • ناشناس

      آخه توچ به فوتبال،چهارتاتیم درپیتی بازی
      کردی ارادتیم داوری رامیگیری نیمه اول فقط
      دوتاتک به تک آل بزرگ تودهنتان گذاشت
      فقط داخل نرفت.

    • جلیل

      آقای آبشک اینو هم بگید که وقتی جلو بودین چطور مربی تون پشت دروازه به یکی از بازیکناتون می‌گفت عیسی عصبیه برو رو مخش تا داور اخراجش کنه

    • احمد نایینی

      هرچه بودگذشت فقط میماندبی ابرویی برای داوران ایاتیم رقیب به جایی وابسته است نمیدانیم تازمانی که کندش دربیاد

    • موسوی پیرنعیمی

      میگه نیمه اول موقعیت ندادیم ،ببخشید ،آدم بیسواد و متوهم، تو برو نه سه کن ،و بعد بیا آمار بازی را نگاه کن.!!!!!!
      ضمنا بعضی وقتها و بعضی افراد حق دارن به بعضی ها فحاشی میکنن !!!!

    • ناشناس

      طرفدار متعصب هست به عدالت کاری نداره

    • ناشناس

      لنگ درجهان تنها تیمیه که باامدن وار
      به ایران مخالفه چون دراون صورت همیشه جاش نیمه پایین جدولی و مسئولین این تیم چندبارعلنا مخالفت خودرا با اومدن وار به ایران اعلام کرده اند

    • ناشناس

      واقعا ظلم شد

    • ناشناس

      وقتی بخاطر رنگ رانت نصیبت میشه چه توقعی داری

    • ناشناس

      شیتیل گرفتی تو هم؟

    • رضا

      آقای ابشک تو همونی نیستی که موقع پرتاب کردن اوت میرفتی بیرون از استادیوم دورخیز میکردی بعد اوت واروم پرت میکردی چند بار این حرکت تکرار کردی برای وقت تلف کردن نهههههه.....بعد دم از عدالت میزنی رومخی.

    • کیسه‌های نادان و تهی مغز

    • محمد پرسپولیس

      نایین ک کیسه کش نداره فقط پرسپولیس مطمئنی نایینی😎

    • ناشناس

      از این به بعد میگیم فیفا یه قانون وضع کنه که هرکی سر خورد اگه پای طرف مقابل رو هم شکست ، اشکالی نداشته باشه

    • مهدی

      چطوی توزمین خودتون، ازنساجی چهارتا خوردید ؟

    • س

      به بزن کیسه کش:)))))

    • ناشناس

      کیسه خواب سوراخه

    • علی محسنی ماهانی

      ببین کی در مورد نجابت حرف میزنه
      دروازه بان شما تمام مدت روی زمین خوابیده بود

    • ناشناس

      کامبک‌داوران

    • ناشناس

      داداش خودتو خسته نکن چند ساله لنگ داره قهرمان میشه ..به قول فرگوسن تیمی که همش قهرمان لیگ کشورش میشه وتو لیگ قهرمانان قهرمان نمیشه این تیم حتما مشکل داره .با داور قهرمان میشه سفارش مسئولین

    • اریایی

      فعلا برو دسته دو

    • ناشناس

      تو یکی از داوری حرف نزن که همون تو نیمه اول تو و دروازبان باید بخاطر وقت کشی بیش از حد هر کدوم ده بار کارت زرد میگرفتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج