adexo3
۱۴۲۶۳۶۷
۹ نظر
۱۴۲۱
۹ نظر
۱۴۲۱
پ

اتهام جنجالی سرمربی حریف پرسپولیس: داور امنیت جانی نداشت

سرمربی استقلال خوزستان نسبت به تصمیمات داوری در بازی تیمش مقابل پرسپولیس اعتراض داشت.

 ورزش سه: سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان که تیمش در هفته بیست و هشتم، پیروزی سه بر صفر مقابل پرسپولیس را با شکست ۴-۳ عوض کرد و در قعر جدول جا گرفت، شب گذشته با برنامه شب های فوتبالی گفتگویی تلفنی داشت و در مورد مشکلات داوری این بازی اظهار داشت: ۵ داور بازنشسته با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتند و صحنه‌ پنالتی را مردود کردند و صحنه اخراج بازیکن خارجی را هم رد کردند. در دقیقه ۱۶، خطا را نمی‌گیرد ... در بازی رفت هم که آقای عرب براقی داور بود، همین اتفاق افتاد. توپی که کرنر نبود را کرنر داد و روی تیر یک پنالتی گرفت که آنجا او تصمیم عجیبی گرفت و اینجا هم دیدیم که دوباره به اشتباه پنالتی گرفتند؛ داور معلوم است صحنه بازی را ندیده!

اتهام جنجالی سرمربی حریف پرسپولیس: داور امنیت جانی نداشت

وی افزود: داور بازی به دلیل توهین‌ها تمرکزش را از دست داد. الظهر من الشمس است و من می‌گویم بگویید چه چیزهایی باعث شد تمرکز داور از بین برود. دقیقه ۴۶ حسین کنعانی با پا روی شکم بازیکن ما رفت که داور ندید.

پورموسوی در اشاره مجدد به تحت فشار قرار گرفتن کوپال ناظمی گفت: داور وقتی بازیکن را اخراج کند و پنالتی بگیرد، مقابل ۱۰۰ هزار نفر در آزادی می‌توان تیم را جمع کرد؟ اشتباهات پشت سر هم باعث شد ما ببازیم. خطای روی کاظمی و آقایی پور را نمی‌گیرند و سوال من این است که ما چند تا بازیکن داشتیم؟

او ادامه داد: گفتند ما وقت کشی می‌کنیم اما ما سه تعویض اجباری داشتیم. از مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم و مسئولیت این نتایج با من است. بازی نخست مقابل تراکتور یک صحنه را داور ندید و نگرفت و گفتم ندیده. داور انسان است اما او همان بازی اول، همان داور صحنه‌ای را هم به سود تیم من نگرفت که بازیکن تراکتور خودش متحیر مانده بود. من آن داور را اصلا حلال نمی‌کنم. فشارهایی روی این جوانان است که واقعا غیرقابل باور است. در هفته هایی حق ما پای‌مال شد که ریشه‌اش معلوم نیست!

او ادامه داد: ما نامه می‌زنیم، جواب نمی‌دهند. ما با تیم شمالی بازی داریم، داور شمالی می‌گذارند. با تیم تهرانی بازی داریم، داور تهرانی می‌گذارند. بازی نساجی و ذوب آهن ۴ هفته پیش در اصفهان برگزار شد اما گفتند داور چهارم خوزستانی است و بلافاصله هم عوض شد؛ اگر قرار بر رعایت قانون است، این موضوع چه فرقی می‌کند؟ داور اگر در ورزشگاه ازادی تامین جانی نداشته باشد، قضاوتش با مشکلات زیادی همراه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دیگه بسه عمو جم کن... حرفا تکراری... چرا جلو استقلال سپاهان وغیره باختی اینجوری حرف نمیزدی باختی بدم باختی....

    • ناشناس

      طاقت باخت نداری و دنبال حاشیه میگردی پس نتیجه نخواهی گرفت

    • ناشناس

      توهم زدی سیروس .

    • معلم

      عین حقیقت و گفته دیدیم که ممدعلی پیروانی چه جوری به داور حمله کرد

    • reza

      اقای پور موسوی شما و مدیرانت همیشه مقابل پرسپولیس فقط میخواهید با هوچیگری و شلوغ بازی نتیجه بگیری، چه جوری بازی با استقلال که اقای بنیادی خیلی برنامه ریزی شده بازی را برای استقلال در اورد صدات در نیومد. انشاالله که لیاقتت همون دسته یک که بهش میرسی.

    • ناشناس

      همش بهانه میگیره.نمیدونم کی اینو سرمربی کرده

    • ناشناس

      بابا بی خیال بلد نبودی چجوری از برد دفاع کنیحال باختی اینجوری داورترسید .......ووووووو

    • ناشناس

      ۱۲ داور بازنشسته به من زنگ زدند و گفتند پنالتی و اخراج ۱۲۰ درصد درست بوده و داور ۲ پنالتی واضح را نیز برای پرسپولیس نگرفته

      کنتور که نمیندازه

    • کیسه‌های نادان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج