اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چهارمین استعفای رحیمی هم رد شد

شنیده می شود این برای چهارمین بار است که رحیمی در این فصل استعفا داده و دلیل اصلی این رفتار او هم به بدهی ها انباشته باشگاه سپاهان مربوط است .

شب گذشته در برنامه نود ، عادل فردوسی پور به نقل از منابع موثق خبر استعفای رحیمی ، مدیرعامل باشگاه سپاهان داد .


شنیده می شود این برای چهارمین بار است که رحیمی در این فصل استعفا داده و دلیل اصلی این رفتار او هم به بدهی ها انباشته باشگاه سپاهان مربوط است .

البته تا به امروز بلافاصله بعد از استعفای رحیمی تلاش شده است تا او در جایگاهش باقی بماند . این بار هم حسینی ، رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان تاکید کرد که رحیمی استعفا نداده است : شب گذشته در برنامه تلويزيوني ۹۰ ، مجري اين برنامه مطرح كرد كه مديرعامل باشگاه در تماسي با اين برنامه استعفاي خود را اعلام كرده است اما اكنون رحيمي در دفتر باشگاه سپاهان حاضر شد و درحال اداره امور اين باشگاه است .

البته این اظهار نظری است که حسینی در مصاحبه با ایرنا انجام داده است اما دقایقی بعد او در مصاحبه با فارس ضمن تایید خبر سایت گل گفت : رحیمی امروز صبح برای تماشای مسابقات کاراته تیم سپاهان به محل مسابقات رفته و بعد از آن به محل کار خود می رود !

رييس هيات مديره باشگاه سپاهان تاکید كرد : مديرعامل اين باشگاه از اينكه بدهي هاي باشگاه بر عملكرد تيم هاي سپاهان تاثير منفي بگذارد، نگران است و شايد او به همين دليل شب گذشته در تماس با برنامه ورزشي ۹۰ شبكه سوم سيما استعفاي خود را مطرح كرده است.

حسینی گفت:سپاهان به آرامش نياز دارد و براي كسب آرامش در اين باشگاه سكوت اختيار مي كنيم و همه بايد كمك كنند تا سپاهان با آرامش به كار خود ادامه دهد . براي حفظ آرامش ،آستانه تحمل خود را بايد بالا ببريم و بحث هايي كه قابل تامل است را با سعه صدر پيگيري كنيم .

به نظر می رسد که رحیمی تحمل این سختی ها و بحران ها را ندارد و حسینی و هیئت مدیره سپاهان باید در انتخاب یک مدیرعامل جان سخت بیشتر دقت می کردند

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

چهارمین استعفای رحیمی هم رد شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج