اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۱۶۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بدهي پرسپوليس از بيت‌المال پرداخت نميشود

وزير ورزش وجوانان گفت: بدهي ۶۰ ميلياردي پرسپوليس را از جيب بيت المال پرداخت نمي‌کنيم، چون قراردادهاي فوتبال شفاف نيست.

خبرگزاری تسنیم: وزير ورزش وجوانان گفت: بدهي 60 ميلياردي پرسپوليس را از جيب بيت المال پرداخت نمي‌کنيم، چون قراردادهاي فوتبال شفاف نيست.

محمود گودرزي درحاشيه سفر به نهاوند در مجموعه ورزشي عليمراديان اظهار کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تا سه ماه آينده در اختيار سازمان خصوصي سازي قرار مي گيرند و تا پايان شهريورماه به بخش خصوصي واگذار مي شوند تا شايد شرايط بهتري ايجاد شود.

وي گفت: پس از کار حسابرسي که توسط وزارت ورزش انجام شد بدهي باشگاه پرسپوليس حدود ۶۰ ميليارد تومان برآورد شده است، ولي در روزهاي اخير افراد ديگري نيز چک طلب اين باشگاه را در دست دارند که احتمال دارد رقم اين بدهي بيشتر شود و وزارت ورزش نيز اين بدهي ميلياردي را از جيب بيت المال پرداخت نمي کند.

وزير ورزش وجوانان بيان کرد: قرارداد باشگاه ها وفوتباليست ها شفاف نيست و از طرف اين وزارتخانه امکان هيچ نوع کمکي وجود ندارد، چرا که هميشه فوتباليست ها طلبکار هستند و هزينه سرسام آوري را به بيت المال وارد کرده اند و مردم راضي به پرداخت اين پول از صندوق بيت المال نيستند.

گودرزي عنوان کرد: مديران تيم هاي صنعتي شرکت کننده در ليگ فوتبال به هيچ وجه خارج از قرارداد بسته شده و ثبت در سازمان ليگ، کمک مالي و مادي ديگري نکنند، درغير اين صورت اسامي کساني که در روند عمومي سالم‌سازي مورد نظر تخلف کنند را رسانه‌اي مي‌کنيم و آن زمان بخش‌هاي نظارتي وارد عمل مي شوند.

وزيرورزش وجوانان افزود: قراردادهاي ميلياردي برخي تيم‌هاي فوتبال و مسائل و حاشيه‌هاي به وجود آمده پيرامون آنها را خوشبختانه مردم مي دانند و نسبت به اين قضايا بسيار مطلع، آگاه و البته بسيار حساس در رعايت عدالت هستند که اين حساسيت بسيار مثبت به ما کمک مي کند.

وي اظهار کرد: مسئولان و بازرسان مختلف از نهاد رياست جمهوري، سازمان‌هاي نظارتي، کميسيون اصل ۹۰ مجلس و البته خود وزارت ورزش و جوانان را دعوت کردم تا اين قراردادها را نه براي تيم‌هاي تحت پوشش خودمان بلکه براي همه تيم‌ها بررسي کنند.

گودرزي عنوان کرد: خوشبختانه کمکي که رسانه‌ها در افشاي اين نارسايي‌ها و نا هنجاري‌ها در بخش ورزش و فوتبال کردند، موجب شد که فضاي عمومي به اين سمت حرکت کرده که تيم‌هاي ديگر داوطلبانه و به صورت شفاف ليست قراردادهاي خود را در اختيار رسانه‌ها قرار دهند و ما اين اقدام آنها را به فال نيک مي‌گيريم.

وزير ورزش وجوانان بيان کرد: بايد جوري حرکت و رفتار کنيم تا نظام مالياتي و نظام مديريتي کارشان را به درستي انجام دهند و کساني که مطالباتي دارند بتوانند در يک روال منطقي، حقوقي، روشن و شفاف به حق خود برسند و مديريت‌ها نيز بتوانند پيش‌بيني‌هاي لازم را انجام دهند و براساس آن از قبل تامين اعتبار کنند.

وي گفت: به نظرم درطول زمان سوء مديريت‌ها سبب انباشت بدهي‌هاي سنگين چندين ساله شده، ارقام درشت براي بازيکنان در نظر گرفته شده که يا پرداخت نشده و يا از طرق ديگري پرداخت شده، بازيکنان مطالبات زيادي دارند و طبيعتا وقتي که وضع قرارداد مخدوش است پرداخت امکان پذير نيست.

گودرزي افزود: هدف از سفرم به شهرستان نهاوند مشخص شدن تکليف مجموعه ورزشي مهندس عليمراديان است که به شکل خير ساز است و متاسفانه بلا تکليف که اميدوارم در اين سفر بتوانيم به توافقي برسيم ومشکلات آنرا برطرف کنيم تا مردم از اين مجموعه بسيار زيبا و خير ساز بيشترين استفاده بهينه را با کمترين هزينه بکنند.

وزير ورزش وجوانان اظهار کرد: بيش از ۳ هزار پروژه ورزشي در سطح کشور داريم که تعداد زيادي از آنها نيمه کاره رها شده اند که چندين نمونه از آن مانند مجموعه ورزشي بانوان در شهر شما و چندين پروژه ديگر از جمله اين طرح هاي نيمه تمام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kerza

      پس باید از جیب مبارک پرداخت کنید!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج