adexo3
۱۰۹۳۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

احتمال غيبت ريبري در فينال جام‌حذفي

ستاره فرانسوي خط مياني بايرن مونيخ به دليل مصدوميت ممکن است از آخرين بازي تيمش در اين فصل از فوتبال باشگاهي آلمان محروم شود.

ورزش سه: ستاره فرانسوي خط مياني بايرن مونيخ به دليل مصدوميت ممکن است از آخرين بازي تيمش در اين فصل از فوتبال باشگاهي آلمان محروم شود.

فرانک ريبري اعتراف کرد براي حضور در فينال جام حذفي آلمان شرايطي ايده‌آلي ندارد و حضورش در اين بازي قطعي نيست. تيم‌هاي بايرن مونيخ و بورسيا دورتموند فرداشب در شرايطي در فينال جام حذفي آلمان به مصاف يکديگر مي‌روند که ريبري از ناحيه کمر مصدوم است و به همين دليل شايد پپ گوارديولا، سرمربي اسپانيايي باواريايي‌‌ها ريسک نکند و او را به ميدان نفرستد.

ريبري ۳۱ ساله که فصل گذشته بهترين بازيکن باواريايي‌ها بود، پس از تمرين روز گذشته (پنج‌شنبه) تيمش گفت: وضعيتم خوب است اما بعيد مي‌دانم که با اين وضعيت ۹۰ دقيقه در ميدان دوام بياورم.

ريبري که از روز سه‌شنبه تمرينات گروهي‌اش را آغاز کرده است، افزود: در اين مدت نتوانسته‌ام کارهاي زيادي انجام دهم و به همين دليل به دست آوردن ريتم قبلي بازي‌ام براي من کار سختي است.

ناآمادگي ريبري براي مصاف حساس با بايرن مونيخ در حالي است که گوارديولا ممکن است ديگر هافبک باتجربه خود، باستين شواين‌اشتايگر را هم در اختيار نداشته باشد، چرا که او در آخرين بازي باواريايي‌ها در بوندس‌ليگا، برابر اشتوتگارت از ناحيه زانو مصدوم شد.

طبق گفته ماتياس سامر، مدير ورزشي بايرن مونيخ،‌ نه در مورد ريبري و نه در مورد شواين‌اشتايگر هنوز هيچ چيز قطعي نيست و وضيت آنها روزبه‌روز بررسي مي‌شود و فردا (شنبه) گوارديولا تصميم نهايي را خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج