اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۹۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سوريان: بنا تماس گرفت و گفت برو روی تشک

دارنده ۶ مدال طلاي قهرماني كشتي جهان و المپيك اعلام كرد: "قهرماني تيم ملي كشتي فرنگي در جام جهاني تهران را بايد به محمد بنا كه سهم بسزايي در شكل گيري اين تيم داشت نيز تبريك گفت.

خبرگزاری مهر: دارنده ۶ مدال طلاي قهرماني كشتي جهان و المپيك اعلام كرد: "قهرماني تيم ملي كشتي فرنگي در جام جهاني تهران را بايد به محمد بنا كه سهم بسزايي در شكل گيري اين تيم داشت نيز تبريك گفت. او چند دقیقه قبل از فینال و زمانی که من نمی خواستم به خاطر مصدومیت کشتی بگیرم، تماس گرفت و گفت برو روی تشک و به خاطر مردم کشتی بگیر."

حميد سوريان صبح امروز جمعه با حضور در برنامه تلويزيوني ورزش و مردم در حالي در خصوص مسايل روز كشتي فرنگي ايران اظهار نظر كرد كه گويي به نمايندگي از محمد بنا و در نقش يكي از حاميان او در اين برنامه حضورداشت.

سوريان در ابتدا به سطح رقابتهاي جام جهاني كشتي فرنگي امسال اشاره كرد و گفت: "جام جهاني امسال به دلايلي مختلفي از جمله زمان برگزاري آن از تفاوت هاي زيادي نسبت به دوره هاي قبل برخوردار بود. تيم هاي روسيه،‌آذربايجان و كره جنوبي با تيم خوبي به ايران آمده بودند كه همين موضوع سطح رقابتها را تا حد قابل توجهي بالا برده بود."

وي ادامه داد: "خوشبختانه با همت و تلاش تمامي ملي پوشان كه به رغم اتفاقات اخير و دوري ۱۵ روزه از تمرينات آمدند، و كشتي گرفتند توانسيم قهرمان شويم. البته اين قهرماني را بايد به محمد بنا هم تبريك گفت كه سهم بسزايي در اين موفقيت داشت و از ۶ ماه قبل از اين پيكارها با حضور در راس امور تيم ملي توانست در آماده سازي بچه ها نقش مهمي ايفا كند."

مرد طلايي المپيك لندن در پاسخ به اين سوال كه چرا محمد بنا در آستانه جام جهاني از مسئوليت خود كناره گيري كرد گفت: "دلايل و شرايط مختلفي در اين بين وجود دارد كه بهتر شخص محمد بنا در اين خصوص صحبت كند،‌اما آنچه مسلم است او بارها با بچه ها تماس گرفت و تكليف كرد كه همگي با تمام توان در جام جهاني شركت كنيم و براي كشتي و مردم كشورمان به ميدان برويم. هر چند كادر فني جديد هم زحمات زيادي در اين مدت براي تم ملي كشيد و در نهايت شاهد خروجي خوبي از كشتي فرنگي ايران در جام جهاني بوديم."

سوريان در ادامه به دفاع از محمد بنا پرداخت و گفت: "محمد بنا بر خلاف آنچه مطرح شده با رقابتهاي انتخابي مخالف نبود و ولي در آخرين صحبت هايي كه با او داشتم،‌وي معتقد بود شرايط كار براي او خيلي سخت شده و وي ديگر نمي تواند ادامه دهد. مطمئنا فدراسيون كشتي قوانين و ضوابط خاص خود را دارد و هيچكس نيز بر خلاف آن عمل نخواهد كرد،‌اما محمد بنا خودش بر اين باور بود كه نمي تواند با شرايط كنوني به كارش ادامه دهد."

وي اظهار داشت: "محمد بنا كارنامه مشخص و درخشاني دارد و به همين دليل هم بارها توانست با همان اصول و قواعد خاص خود به بهترين نتايج ممكن دست يابد.در نتيجه نمي توان زحمات و نقش او در اين موفقيت ها را ناديده گرفت."

سوريان در بخش ديگري از اظهاراتش به رقابتهاي مهم پيش رو اشاره كرد و گفت: "ما دو رويداد بازيهاي آسيايي و رقابتهاي جهاني را در پيش داريم كه مطمئنا حضور در اين دو ميدان مهم و كسب نتيجه، اهميت زيادي براي كشتي و همچنين رنكين ورزش ايران دارد. بديهي است فاصله زماني كم اين دو رويداد مهم از همديگر سختي هاي آنرا بيشتر كرده كه اين مشكل بايد با درايت كادر فني تيم ملي و تلاش مضاعف بچه ها آنرا را برطرف كرد."

دارنده ۶ مدال طلاي قهرماني جهان و المپيك در خاتمه خاطر نشان كرد: "ما نبايد در انديشه ساختن دو تيم مجزا و اعزام آنها به اين دو رويداد مهم باشيم،‌بلكه بايد طوري برنامه ريزي شود كه از برخي از چهره هايي كه مي توانند در هر دو ميدان حضور يابند به بهترين شكل استفاده شود و تقسيم نيرو به خوبي انجام شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج