اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۴۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیروز قربانی به صبای قم پیوست

مدافع فصل پیش راه‌آهن با امضای قراردادی یک ساله به صبای قم پیوست. وی یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب این تیم را رنگ زیبای پیراهن صبا دانست!

خبرگزاری ایسنا: با اعلام خبر پیوستنش به صبای قم، اظهار کرد: مدت قراردادم با صبا یک ساله است و به سه دلیل این تیم را انتخاب کردم. اول این که قم شهر مقدسی است که حرم حضرت معصومه (س) در آن قرار دارد که برایم بسیار مهم است. همچنین رفاقت بسیار زیادی با صمد مرفاوی و ساکت الهامی دارم و دلیل سوم این بود که پیراهن صبا خیلی خوشگل است!

مدافع فصل پیش راه‌آهن درباره پیش‌بینی خود از عملکردش برای تیم جدید نیز، گفت: موفقیتم در صبا بستگی به تلاش و عملکردم در بازی‌ها دارد. به نظر من اگر بازیکنی خوب باشد می‌تواند تیمش را نیز تحت تاثیر مثبت قرار دهد. متاسفانه فصل گذشته به دلیل شرایطی که در راه‌آهن داشتم از فوتبال سیر شدم، اما امیدوارم که در صبای قم بتوانم عملکرد خوبی داشته و برای تیمم مثمرثمر باشم.

وی درباره مبلغ قراردادش نیز گفت: مبلغ قرارداد مساله کاملا خصوصی است و به هیچ کس ربطی ندارد. البته منظورم به شما نیست، بلکه منظورم کسانی است که دائما دم از شفاف سازی قرارداد فوتبالیست‌ها می‌زنند و به دنبال این مسائل هستند. بهتر است آنها به دنبال مشاغل دیگر نیز برای شفاف سازی بروند.

قربانی با بیان این که هنوز طلب فصل گذشته را از راه‌آهن نگرفته است، تاکید کرد: قصد دارم به کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره شکایت کنم تا ببینم آیا کمیته‌ انضباطی واقعا کاری برایم انجام می‌دهد یا خیر؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج