adexo3
۱۱۱۸۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ابراز خرسندي تورس از دعوت به تيم ملي

فرناندو تورس مهاجم تيم فوتبال چلسي روز سه شنبه اعلام کرد از اين که ويسنته دل بوسکه سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا وي را براي حضور در آماده سازي ها در آستانه رقابت هاي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل، به تيم ملي دعوت کرده است، خرسند است.

ورزش سه: فرناندو تورس مهاجم تيم فوتبال چلسي روز سه شنبه اعلام کرد از اين که ويسنته دل بوسکه سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا وي را براي حضور در آماده سازي ها در آستانه رقابت هاي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل، به تيم ملي دعوت کرده است، خرسند است.

هر چند تا پس از بازي اسپانيا مقابل تيم ملي فوتبال بوليوي در شامگاه جمعه، جايگاه تورس در فهرست نهايي ۲۳ نفره تيم ملي فوتبال اسپانيا تضمين شده نخواهد بود، حضور اين بازيکن در رقابت هاي جام جهاني تقريبا قطعي به نظر مي رسد به ويژه آن که فرناندو يورنته و آلوارو نگردو، رقباي اصلي تورس، دعوت نشده اند.

اين فرصت ديگري براي تورس است که در هيچ يک از ترکيب هاي دل بوسکه در سال گذشته حضور نداشت.

با اين حال، در حالي که ديگران درباره حضور خود در ترکيب نهايي تيم ملي فوتبال اسپانيا ترديد دارند، تورس گفت هميشه مطمئن بوده است.

تورس گفت از لحاظ بدني در وضعي عالي قرار دارد و خاطر نشان کرد :« هيچ گاه تصور نکردم آخرين بازي خود را براي اسپانيا انجام داده باشم ».

ديگر بازيکني که در شرايطي عالي قرار ندارد، ديه‌گو کاستا است که به علت آسيب ديدگي از ناحيه زردپي پشت زانو بايد براي دو هفته استراحت کند.

تورس از تصميم فدراسيون فوتبال اسپانيا براي درمان آسيب ديدگي کاستا به اميد اين که اين مهاجم به طور معجزه آميزي بهبود يابد، حمايت کرد. با اين حال، وي آگاه است که دل بوسکه گفته است فقط بازيکناني را با خود به برزيل خواهد برد که از لحاظ آمادگي در اوج باشند.

تورس گفت :« آسيب ديدگي عضله در صورتي که برنامه بهبود خوبي را اجرا کنيد، چند هفته طول مي کشد که درمان شود. اما اگر مربي وي را به تيم ملي دعوت کرده است به اين علت است که او در آمادگي کامل است. مربي خطر نخواهد کرد. آنها منتظر بازگشت او خواهند ماند. ما در تيم پزشکان خوبي داريم و اگر وي قادر باشد تيم را همراهي کند ما خوشحال خواهيم شد. در غير اين صورت بازيکن ديگري خواهد آمد ».

بازيکن ديگري که ناگهان فرصت رفتن به بزريل را به دست آورد جرارد دلوفو، مهاجم بارسلونا، است که دل بوسکه روز يکشنبه وي را به تيم ملي دعوت کرد. دلوفو پيشتر در فهرست اوليه سي نفره دعوت نشده بود.

آسيب ديدگي جسوس ناواس، در را براي جرارد دلوفو براي حضور در تيم ملي فوتبال اسپانيا باز کرد. اين بازيکن فصل گذشته به طور قرضي در تيم فوتبال اورتون بازي کرده بود.

دلوفو گفت :« در تعطيلات بودم که با من تماس گرفته شد و به من گفته شد که فرصتي برايم فراهم شده است. بنابراين، من تمرينات را به اميد اين که تيم ملي را در رقابت هاي جام جهاني همراهي کنم، آغاز کردم ».

به گزارش خبرگزاري شين‌هوا از مادريد، وي افزود :« اين هفته اي بسيار عالي بود. من فصل آينده با بارسلونا خواهم بود و بازگشت به خانه و دعوت شدن به تيم ملي چيزي است که من قصد دارم از آن بهره ببرم ».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج