adexo3
۱۱۲۱۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرمی: بعد از فولاد، اولویتم پرسپولیس است ‌

عبدالله کرمی که از سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال تهران پیشنهاد دارد می‌گوید اگر با فولاد به توافق نرسیدم، شانس حضورم در پرسپولیس نسبت به سایر گزینه‌ها بیشتر است.

ایسنا: عبدالله کرمی که از سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال تهران پیشنهاد دارد می‌گوید اگر با فولاد به توافق نرسیدم، شانس حضورم در پرسپولیس نسبت به سایر گزینه‌ها بیشتر است.

کرمی اظهار کرد: از تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال تهران پیشنهاد داشته ام ولی هنوز تصمیمی برای آینده ام نگرفته ام.

وی درخصوص این موضوع که گویا مذاکرات شما با باشگاه پرسپولیس نسبت به سایر گزینه ها جدی تر بوده است، گفت: بله، به همین صورت است. قرار بود جلسه ای با پرسپولیس داشته باشم که به دلیل فوت پسر عمویم و این که باید در این مراسم شرکت می کردم، نتوانستم در این جلسه شرکت کنم اما مدیر برنامه‌هایم در آن حضور پیدا کرد. خودم نیز تصمیمم را در این زمینه برای فرصت دیگری گذاشته ام و هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام.

کرمی در پاسخ به این پرسش که آیا با استقلال و سپاهان نیز مذاکراتی داشته‌اید؟ عنوان کرد: این دو تیم به من پیشنهاد داده‌اند اما مذاکره و صحبت خاصی نداشته‌ایم.

وی بیان کرد: اولویت من با فولادخوزستان است و باید در ابتدا با باشگاه فولاد صحبت کنم. روز گذشته هم به باشگاه رفتم که کسی نبود و قرار است طی یکی، دو روز آینده صحبتی با آن ها داشته باشم و اگر توافق نکردیم به سراغ گزینه های بعدی می روم.

کرمی در پاسخ به این سوال که از بین گزینه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردید، شانس حضورتان در کدام تیم بیشتر است؟ عنوان کرد: اگر با فولاد به توافق نرسم، شانس حضورم در پرسپولیس بیشتر است. هر بازیکنی دوست دارد که یک سال در پرسپولیس بازی کند، من هم دوست دارم ولی همان‌طور که گفتم اولویتم با فولاد است و اگر نشد بعد به پرسپولیس فکر می کنم.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال طی یکی، دو روز آینده تکلیفم را با باشگاه فولاد مشخص می کنم و اگر تصمیمی نگرفتم، مذاکراتم را با پرسپولیس ادامه خواهم داد اما سعی خود را می کنم که در فولاد بمانم.

کرمی در ادامه درباره جدایی فرکی از فولاد گفت: فرکی طی دو سالی که در فولاد بود، زحمات بسیاری کشید و نتایج خوبی گرفت. او باعث آشتی تماشاگران با فوتبال خوزستان شد ولی به دلیل مشکل جسمانی‌ای که داشت، اذیت بود و نمی توانست خیلی سرپا بایستد و باید تحت عمل جراحی قرار می گرفت و بیشتر به همین دلیل بود که از فولاد جدا شد.

وی درباره اسکوچیچ عنوان کرد: اسکوچیچ مربی بسیار خوبی است و نشان داده است که پتانسیل خیلی خوبی دارد. او سال گذشته در ملوان نتایج بسیار خوبی به دست آورد و به نظرم برای فولاد گزینه خیلی خوبی است و انشاالله سال آینده هم در این تیم نتایج خوبی کسب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج