۱۱۴۲۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دل‌بوسکه: اسپانیا از هلند نمی‌ترسد

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادعا کرد از نخستین و سخت‌ترین آزمون تیمش در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل واهمه‌ای ندارد.

تسنیم: سرمربی تیم ملی اسپانیا ادعا کرد از نخستین و سخت‌ترین آزمون تیمش در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل واهمه‌ای ندارد.

ویسنته دل‌بوسکه گفت برای تیم ملی هلند، نخستین حریف تیمش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ احترام فراوانی قائل است اما از رویارویی با این تیم نمی‌ترسد.

دل‌بوسکه که مردانش شب گذشته (شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی السالوادور رفتند و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند، تا چند روز دیگر باید ماتادورها را برای مصاف با تیم ملی هلند که تداعی‌کننده خاطره جدال دو تیم در بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۰ است، آماده کند.

وی در خصوص مصاف مدافع عنوان قهرمانی‌ رقابت‌ها با شاگردان لوئیز فن‌‌‌خال اظهار داشت: ما از بازی با هلند نمی‌ترسیم. برای این تیم به عنوان نایب قهرمان شایسته دوره قبلی جام جهانی احترام فراوانی قائلیم اما هراسی از مواجه شدن با آن نداریم. همه تیم‌های نقاط ضعفی دارند اما اسپانیا تیمی متکی بر کار گروهی است تا حرکات انفرادی و این کار را برای پیدا کردن راه حل رفع مشکلات آن مانند پر کردن جای مصدومان آسان‌تر می‌کند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه به تمجید از داوید ویا، زننده هر دو گل این تیم در دیدار برابر السالوادور پرداخت و تصریح کرد: می‌دانیم که در فضاهای محدود داوید ویا یکی از راهگشا‌ترین بازیکنان است. ما در این بازی در فاصله چند متری دروازه حریف ثبات نداشتیم اما در سایر نقاط زمین به خوبی جای‌گیری کرده بودیم. با توجه به عملکردی که تیمم در بازی‌های دوستانه اخیر داشته است، من به عملکرد آن در شروع جام جهانی هم خوشبین هستم.

تیم ملی اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ علاوه بر هلند،‌ با تیم‌های ملی استرالیا و شیلی رقابت خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج