۱۱۶۵۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رییس کارگروه یوز در برزیل چه می‌کند؟

رییس «کارگروه استفاده از نماد یوزپلنگ آسیایی در بازی‌های جام جهانی فوتبال» نیز به دعوت فدراسیون فوتبال، برای حضور در جام جهانی به برزیل رفت.

ایسنا: رییس «کارگروه استفاده از نماد یوزپلنگ آسیایی در بازی‌های جام جهانی فوتبال» نیز به دعوت فدراسیون فوتبال، برای حضور در جام جهانی به برزیل رفت.

«محمدعلی فیاضی» نه‌تنها رییس کارگروه یوز است، بلکه مدیرکل کمیته‌های ملی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم هست که همراه تعدادی از کارشناسان آن کارگروه و به دعوت فدراسیون فوتبال به جام جهانی رفته است.

در پرس‌وجو از معاونت گردشگری دنبال پاسخ این پرسش بود که آیا معاونت گردشگری نماینده‌ی دیگری را نیز به برزیل فرستاده، آیا فیاضی به‌عنوان مدیرکل کمیته‌های ملی معاونت گردشگری، مأموریتی از طرف سازمان متبوع خود در جام جهانی برزیل دارد و این‌که او قرار است دقیقا آنجا چه کاری انجام دهد؟ پیگیر‌ها به این پاسخ رسید: «فیاضی به دعوت فدراسیون فوتبال و به‌عنوان رییس کارگروه یوز به جام جهانی برزیل دعوت شده و سفرش به معاونت گردشگری ارتباطی ندارد و از طرف سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم نرفته است.»

حال این پرسش مطرح است که رییس کارگروه یوز که در معاونت گردشگری، مسوولیت کمیته‌هایی را مانند طبیعت‌گردی‌، گردشگری ورزشی‌، دریایی‌، زیارتی‌ و درمانی برعهده دارد و حدود ۱۰ سال تجربه‌ی کار در معاونت گردشگری را هم دارد، آیا تکلیفی در جام جهانی در حوزه‌ی گردشگری ندارد و چنین مسوولیتی در معاونت گردشگری برای او وظیفه‌ای را در جام جهانی تعریف نمی‌کند؟ رییس کارگروه استفاده از نماد یوزپلنگ آسیایی در جام جهانی و دیگر کارشناسان این کارگروه، قرار است در جام جهانی برزیل چه کاری انجام دهند و حضور آن‌ها چقدر می‌تواند در معرفی نماد یوزپلنگ ایرانی تأثیرگذار باشد؟

البته این پرسش‌ها فقط متوجه بعضی اعضای کارگروه یوز که به جام جهانی رفته‌اند، نیست و دیگر مهمانان فدراسیون فوتبال را نیز مانند برخی هنرمندان و شخصیت‌ها شامل می‌شود.

قرار بود سازمان میراث فرهنگی و گردشگری غرفه‌ای را هم در شهرهای میزبان تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل داشته باشد. در این راستا، سازمان نامه‌ای را به کمیته‌ی فرهنگی فدراسیون فرستاده بود و اتفاقا «محمدعلی فیاضی» که اکنون به‌عنوان رییس کارگروه یوز در برزیل است، مسوول پی‌گیری آن غرفه بود؛‌ اما ظاهرا سازمان موفق نشده چنین غرفه‌ای را برای تبلیغات در اختیار بگیرد و اقلام تبلیغاتی‌اش را به سفارت ایران در برزیل فرستاده است.

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که به گفته‌ی رییس کمیته‌ی فرهنگی فدراسیون فوتبال برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در حاشیه‌ی جام جهانی، یکی از سازمان‌های همکار به‌شمار می‌آمد، تا کنون اعلام نکرده که در حال اجرای چه سیاست و برنامه‌ای در این‌ زمینه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج