۱۱۹۹۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مهدوی‌کیا: عملکرد دفاعی ایران خوب بود

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: عملکرد دفاعی تیم ملی در جام جهانی مناسب بود اما تیم ملی از نظر حمله عملکرد خوبی نداشت و انتقاداتی به این مسئله مطرح بود.

خبرگزاری مهر: مهدی مهدوی‌کیا، شامگاه دوشنبه در حاشیه سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: حضور در تیم فوتبال جوانان به پیشنهاد علی دوستی‌مهر که تیم نوجوانان را به جام جهانی برده بود، صورت گرفت و با توجه به علاقه خاصی که به مربیگری داشتم، این مساله اتفاق افتاد.

وی افزود: از زمان حضورم در تیم ملی جوانان، برای شناخت استعدادهای فوتبال کشور به مکان‌های مختلف ایران سفر کرده‌ اما هنوز استعدادها را شناسایی نکرده‌ام و به دنبال این هستم که در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت دهم.

مدیر فنی تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به شرایط سپاهان از نظر حضور در تیم‌های پایه تصریح کرد: سپاهان در زمینه تیم‌های پایه شرایط خوبی دارد بسیاری از بازیکنان تیم‌های ملی پایه، از این تیم تشکیل شده‌اند و ما درخواست کردیم که مسئولان این باشگاه اصفهانی در این زمینه فعال‌تر شوند و باید کاری کنیم که تیم‌های پایه قدرت بگیرند.

وی با بیان اینکه سپاهان در سال‌های گذشته نقش بسیاری در فوتبال کشور داشته، ادامه داد: این باشگاه اصفهانی تنها نماینده کشور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به شمار می‌رود و ما باید به این سمت برویم که در کشور از تیم‌داری، به سمت باشگاه‌داری سوق پیدا کنیم که این اتفاق باید به سرعت صورت گیرد.

مهدوی‌کیا با بیان اینکه محرم نویدکیا به عنوان یک نابغه در فوتبال شناخته می‌شد، اظهار کرد: زمانیکه من در آلمان بازی می‌کردم، او نیز به بوخوم آمد اما متاسفانه به دلیل مصدومیت، فرصت حضور در این تیم را از دست داد اما باید گفت او یکی از بهترین بازیکنان سپاهان به شمار می‌رود که از هوش بالایی برخوردار است.

وی درباره خداحافظی‌اش از فوتبال در فینال جام حذفی فصل گذشته نیز خاطرنشان کرد: من هرگز این مسابقه را فراموش نمی‌کنم زیرا تماشاگران سپاهان بودند که در طول این بازی مرا تشویق کردند و خاطرات خوبی برایم رقم زدند.

مدیر فنی تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: تیم ملی در دو بازی ابتدایی از نظر دفاعی بسیار خوب کار کرد و مقابل آرژانتین و نیجریه بسیار خوب دفاع کرد و در این زمینه بد کار نکرد اما از نظر حمله‌ای عملکرد خوبی نداشت و به همین دلیل حذف شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج