جاباما
۱۲۱۳۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صادقیان: دوست دارم کی روش بماند

پیام صادقیان پس از خط خوردن از لیست تیم‌ملی فوتبال برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۴ حالا تمام تمرکزش روی پرسپولیس است و این‌که بتواند برای تیمش مفید باشد.

آی اسپرت: پیام صادقیان پس از خط خوردن از لیست تیم‌ملی فوتبال برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۴ حالا تمام تمرکزش روی پرسپولیس است و این‌که بتواند برای تیمش مفید باشد. صادقیان آرزوهای بزرگی را در سر می‌پروراند که اصلی‌ترین آنها قهرمانی با پرسپولیس و بازی در ترکیب تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیاست. او معتقد است کی‌روش باید در ایران بماند چون می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. صحبت های وی را در ادامه می خوانید:

از پرسپولیس شروع کنیم. اوضاع چطور است؟

خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. همه بازیکنان در تلاش هستند تا بهترین نمایش را داشته باشند. خداوکیلی تمرینات دایی خیلی سخت شده و فشاری که به بازیکنان وارد می‌شود، بسیار زیاد است. امیدوارم بتوانیم در فصل آینده مزد زحماتمان را بگیریم و این تمرینات سخت جواب بدهد.

به آینده پرسپولیس خوشبین هستی؟

چرا نباید خوشبین باشم؟ تیم ما‌ سال گذشته هم شایسته جام گرفتن بود و امسال با حضور بازیکنان جدید قدرتمان افزایش یافته و می‌توانیم بهترین نمایش را داشته باشیم. ما فقط به موفقیت و جام گرفتن فکر می‌کنیم.

جدایی خلعتبری و این‌که احتمال دارد پولادی و حسینی نیز از پرسپولیس بروند، نگرانت نمی‌کند؟

این نفرات همه بزرگ و تأثیرگذار هستند. قطعا جدایی آنها می‌تواند به تیم ما ضربه بزند اما وقتی یک بازیکن از کشورهای خارجی پیشنهاد دارد، ترجیحش به رفتن است. من دوست داشتم آنها در تیم بمانند اما به‌هرحال تصمیمی است که خودشان گرفته‌اند. با این حال باید بگویم پرسپولیس به فرد متکی نیست و همه ما یک هدف داریم، آن هم موفقیت تیم است. قطعا کادرفنی هم برای بازیکنانی که جدایی‌شان قطعی می‌شود، جایگزین پیدا می‌کند تا دچار مشکل نشویم. دایی نمی‌گذارد پرسپولیس ضعیف شود.

در این فصل بار دیگر از محسن مسلمان، دوست نزدیکت جدا شده‌ای.

محسن یکی از بهترین‌های ایران است که نتوانست در پرسپولیس بماند. خودش هم دوست داشت دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند اما با ذوب‌آهن قرارداد داشت و مجبور شد برود. با این حال من فکر می‌کنم او هم مثل من می‌تواند روزهای خوشی را در لیگ چهاردهم سپری کند.

پس قول یک فصل خوب را به هواداران پرسپولیس می‌دهی؟

دقیقا همین‌طور است. من بسیار انگیزه دارم که موفق‌تر از گذشته در ترکیب پرسپولیس بدرخشم. امسال ۳ هدف بزرگ دارم، یکی درخشش در ترکیب پرسپولیس و کمک به این تیم و در پی آن لژیونر شدن و هدف مهم دیگرم هم بازی کردن در جام ملت‌های آسیا برای تیم‌ملی است.

تو یکی از افرادی بودی که قبل از جام‌جهانی از تیم‌ملی خط خوردی. حالا بحث بر سر ماندن یا رفتن کارلوس کی‌روش است، نظر تو دراین‌باره چیست؟

واقعیتش را بخواهید دوست دارم کی‌روش بماند. کی‌روش مرا خط زد و نگذاشت در جام‌جهانی بدرخشم در شرایطی که این مهم واقعا حقم بود اما شخصا دوست دارم بماند. کی‌روش مربی بزرگی است که می‌تواند به تیم‌ملی ایران کمک‌های بیشتری انجام دهد. او در جام ملت‌های آسیا اگر روی نیمکت تیم‌ملی باشد، می‌تواند تیم را به مراحل نهایی رهسپار کند. شاید اگر هر مربی دیگری بیاید، این اتفاق نیفتد.

اگر کی‌روش بماند و تو باز هم دعوت نشوی، تکلیف چیست؟

این دفعه دیگر فرق دارد. کاری می‌کنم هرمربی سرمربی تیم‌ملی باشد، نتواند از کنار نامم بگذرد. شک ندارم می‌توانم در جام ملت‌های آسیا بازی کنم. البته این را هم بگویم که شرایط تیم‌ملی کشورم از من بسیار مهم‌تر است. اولویت هر بازیکنی در وهله اول موفقیت تیم‌ملی است و سپس به انگیزه‌های فردی فکر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج