۱۲۱۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وزیر ورزش خبر داد

استقلال و پرسپولیس را مردم می خرند!

وزیر ورزش و جوانان گفت که پس از انجام ساز و کارهای قانونی، درصدی از سهام دو تیم استقلال و پیروزی به طرفداران آنها واگذار می‌شود.

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در خصوص واگذاری سهام دو تیم استقلال و پیروزی اظهار داشت: این دو تیم جزء دسته دو بنگاه ها و فعالیت هاى اقتصادى هستند ،لذا زمان واگذاری آنها باید فرا برسد و تا سال ۹۳ برای واگذاری این دو تیم فرصت وجود دارد.

وی ادامه داد: چون واگذاری تیم های استقلال و پیروزی باید در قالب شرکتی انجام شود ،در حال طراحی ساز و کارهای قانونی آن هستیم.

عباسی در خاتمه گفت‌وگوی خود به پایگاه اطلاع رسانی گفت که پس از انجام ساز و کارهای قانونی، درصدی از سهام دوتیم استقلال و پیروزی به طرفداران آنها واگذار می شود.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۶ مهرماه ۱۳۹۰ به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی با توجه به تشکیل وزارت ورزش و جوانان و ضرورت حفظ سهم بخش دولتی در ورزش، تصویب کرد که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و باشگاه‌های فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال از گروه ۱ بنگاه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی موضوع ماده ۲ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به گروه ۲ منتقل شوند.

بر اساس قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، دولت مکلف است هشتاددرصد(۸۰%) از ارزش مجموع سهام بنگاههای دولتی در هر فعالیت مشمول گروه دو ماده (۲) این قانون را به بخش‌های خصوصی، تعاونی و عمومی‌ غیردولتی واگذار کند.

منبع: فارس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج