adexo3
۱۲۱۹۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جام حذفی :

پرسپولیس مُرد تا برد!

در آزادی دیشب آنقدر جمعیت کم بود که می شد همه خط و ربط های لیدرها را به وضوح شناسایی کرد اما شاید همین موضوع باعث شد که خبری از شعارهای حیا کن و رها کن نباشد !

پرسپولیس پس از ۱۱۷ دقیقه توانست به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند . در اين ديدار كه از مرحله يك شانزدهم پاياني اين مسابقه ها و در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، تيم بحران زده پرسپوليس در وقت هاي اضافي به سختي با نتيجه دو بر يك از سد تيم دسته اولي مس رفسنجان گذشت و به مرحله يك هشتم پاياني جام حذفي صعود كرد.

پرسپولیس مُرد تا برد!

دو تيم در وقت هاي عادي اين ديدار درگيرانه، كم تحرك و پر اشتباه به تساوي يك بر يك دست يافته بودند.

پرسپوليس در مرحله يك هشتم پاياني اين رقابت ها به مصاف برنده تيم هاي ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبريز مي رود.

شيث رضايي مدافع سرخپوشان در دقيقه ۳۹ و محمد نوري در دقيقه ۱۱۷ براي پرسپوليس و رضا نورمحمدي (گل به خودي)‌در دقيقه ۸۳ براي مس رفسنجان گلزني كردند.

سرخ پوشان پرسپوليس در نيمه نخست با در دست گرفتن كنترل بازي حملات پراكنده اي را بر روي دروازه حريف طراحي كردند كه در نهايت با ضربه سر شيث رضايي مدافع پيش تاخته خود به گل رسيدند.

تيم پرسپوليس در دقيقه ۳۹ صاحب يك ضربه كرنر از جناح راست شد كه محمدرضا امير صنايعي سنگربان تيم مس ضربه سر محمد نوري را ناقص دفع كرد كه رضايي در موقعيتي ايده آل توپ را درون دروازه حريف جاي داد تا سرخپوشان با پيروزي به رختكن بروند.

بازيكنان تيم مس رفسنجان در اين نيمه با تجمع در يك سوم خط مياني خود سعي داشتند راههاي نفوذ بازيكنان پرسپوليس را بگيرند اما در يك ضربه كرنر غافلگير شده و نتوانستند با تساوي ميدان بازي را ترك كنند.

پرسپولیس مُرد تا برد!

در نيمه دوم بازيكنان پرسپوليس با حفظ توپ و پاس هاي كوتاه و عرضي قصد داشتند، از گل زده خود حفاظت كرده و گام به مرحله بعدي بگذارند اما گل به خودي نور محمدي، نقشه هاي سرخپوشان را نقش برآب كرد تا بازي در وقت هاي اضافي دنبال شود.

بازيكنان پرسپوليس در وقت هاي اضافي با دوندگي بسيار نبض بازي را در اختيار گرفته و حملات بي محابايي را بر روي دروازه حريف طراحي كردند كه محمد نوري در دقيقه ۱۱۷ با شوت سنگيني دروازه مس رفسنجان را باز كرد تا سرخپوشان به مرحله بعدي جام حذفي صعود كنند.

پرسپولیس مُرد تا برد!

پرسپوليس در اين بازي با تركيب عليرضا حقيقي، ابراهيم شكوري، رضا نورمحمدي، شيث رضايي، محمد نصرتي، سامان آقازماني، مازيار زارع، جواد كاظميان، حسين بادامكي، محمد منصوري و هادي نوروزي به ميدان رفت. حميد استيلي سرمربي پرسپوليس در نيمه اول و دقيقه ۳۶ محمد نوري را به جاي محمد نصرتي به زمين فرستاد. همچنين مازيار زارع هم در نيمه دوم با اميرحسين فشنگچي تعويض شد.

منبع: گل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      عجب تیتر باحالی بود الحق که راست گفتن . پرسپولیس مُرد تا برد

    • پری

      جام حذفی مال ماست شک نکنین!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج