اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۱۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بغض نیلسون، بین دو نیمه در برنامه عادل

او البته بین دو نیمه بازی هم هنوز در استودیوی برنامه عادل بود . و درباره بازی گفت:« راستش باورم نمی شد. شوکه شدم. ولی این نتیجه جوانی و بی تجربگی تیم ما بود. تیم یک گل خورد ، به هم ریخت و رفت جلو ، گل دوم ، گل سوم و تا آخر. گل هایی خوردیم که باید توی کوچه می خوردیم.

خبرآنلاین: نیلسون کوریا گلر پر طرفدار پرسپولیس که باید همراه با تیمش به اردوی تدارکاتی می رفت مهمان برنامه عادل فردوسی پور بود. او که در استودیوی ۲۰۱۴ از رای بیش از ۵۷ درصدی نزدیک به ۳.۵ میلیون نفر شرکت کننده در نظرسنجی برنامه به پیروزی آلمان شوکه شده بود ، بعد از اینکه دید حرف هایش درباره پیروزی قطعی تیم ملی کشورش در بلوهوریزنته به جایی نرسید و تغییری در رای ۲۷ درصدی مردم نداشت ، با خنده به عادل فردوسی پور گفت:« نمی دانم چرا بعد از حرف های من نظرات بینندگان برنامه عوض نشد اما فقط می توانم بگویم همه آنهایی که به آلمان رای دادند امشب ناراحت و با غم می خوابند!»

او البته بین دو نیمه بازی هم هنوز در استودیوی برنامه عادل بود . و درباره بازی گفت:« راستش باورم نمی شد. شوکه شدم. ولی این نتیجه جوانی و بی تجربگی تیم ما بود. تیم یک گل خورد ، به هم ریخت و رفت جلو ، گل دوم ، گل سوم و تا آخر. گل هایی خوردیم که باید توی کوچه می خوردیم. در بازی باید برای همه چیز آکاده باشی. ممکن است ببری یا ببازی. بچه ها باید آرام باشند و خودشان را جمع کنند. »

او بعد از این فقط آرزویش این بود که در نیمه دوم بیشتر از این تیم شان تحقیر نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج