اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۹۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیکو: آلمان، آرژانتین را با برزیل اشتباه نگیرد

زیکو اسطوره فوتبال برزیل با بیان اینکه یواخیم لو می تواند آلمان را قهرمان جام جهانی بیستم کند، گفت: آلمان نباید در این بازی، آرژانتین را با برزیل اشتباه بگیرد.

بیست چهارده: زیکو اسطوره فوتبال برزیل در پایگاه خبری تحلیلی ˈگاردینˈ نوشت: یواخیم لو می تواند به راحتی تیم ملی آلمان را به قهرمانی برساند.

زیکو در مقاله خود در خصوص شیوه قهرمانی آلمان، نوشت: اکنون دو فوتبال سنتی و صاحب مکتب به فینال رسیده اند و همه از یکدیگر می پرسند که کدام تیم قهرمان خواهد شد، به عقیده من نیازی به پیش بینی و ریسک در قضاوت نیست، موضوع بسیار روشن است و آلمان قوی تر از آرژانتین است.

زیکو در این مقاله افزوده است: اگر آلمانی ها اصول اصلی را در مدیریت میدان رعایت کنند به راحتی قهرمان این دوره از رقابت ها خواهند شد.

زیکو افزود: موضوع مهم آن است که آلمان نباید تحت هیچ عنوانی آرژانتین را با برزیل اشتباه بگیرد، برزیل مقابل آلمان بازی نکرد و مسحور و نابود شده بود و اگر برای چند دقیقه فرصت پیدا می کرد تا به بازی و اصل خودش برگردد، آلمان را شکست می داد اما این فرصت هرگز نصیب برزیل نشد.

وی به بازیکنان آلمان توصیه کرد، دچار غرور کاذب نشوند تا بتوانند آرژانتین را نیز به راحتی شکست دهند.

در ادامه این مقاله آمده است: نکته مهم کنترل میانه میدان است، شاگردان یواخیم لو، پاسکاری بسیار خوبی دارند و خیلی خوب یکدیگر را در زمین پیدا می کنند.

یواخیم لو این نکته را به خوبی می داند که سرعت تیم آرژانتین بیشتر از برزیل است و شاید یکی از برگ برنده های او استفاده از ضد حملات کشنده باشد.

این بازیکن سابق فوتبال در پایان این مقاله نوشت: اگر هافبک های آرژانتین نتوانند آزادانه بازی کنند، آرژانتین فلج می شود و به طور قطع می دانم که یواخیم لو در این خصوص تدابیر حساب شده ای دارد.

دو تیم ملی فوتبال آلمان و آرژانتین روز یکشنبه ۱۳ جولای برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل به مصاف یکدیگر می روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج