adexo3
۱۲۳۰۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بکام: مسي ستاره بازی امشب می‌شود

کاپيتان سابق تيم ملي انگليس عنوان کرد اگر ليونل مسي در بازي امشب در بهترين فرم خود باشد، شانس برد آرژانتين بيش از آلمان خواهد بود.

ورزش سه: کاپيتان سابق تيم ملي انگليس عنوان کرد اگر ليونل مسي در بازي امشب در بهترين فرم خود باشد، شانس برد آرژانتين بيش از آلمان خواهد بود.

آلمان و‌ آرژانتين امشب در فينال جام جهاني برابر هم به ميدان مي‌روند تا قهرمان جام بيستم مشخص شود.

ديويد بکام، کاپيتان سابق تيم ملي انگليس درباره ديدار فينال جام‌جهاني گفت: به نظر من ليونل مسي تعيين کننده اين ديدار خواهد بود. اگر او در بهترين فرم خود باشد شانس پيروزي آرژانتين خيلي افزايش خواهد يافت. مسي در اين جام عملکرد خيلي خوبي داشته است و با بازي‌هاي خوبش باعث شده تا علاقه‌مندان فوتبال لذت ببرند. مسي بازيکني است که باعث مي‌شود هم‌تيمي‌هايش نيز در شرايط بهتري قرار گيرند. البته او مي‌داند که قهرماني در جام جهاني تا چه اندازه برايش مهم است. مطمئنا تمام تلاشش را خواهد کرد تا قهرماني را براي کشورش به ارمغان آورد.

بکام در ادامه گفت: فکر مي‌کنم فشار بيشتري روي آرژانتين نسبت به آلمان باشد. البته همين که تا الان توانسته‌اند به فينال برسند عملکرد خيلي خوبي بوده است که شايد انتظارش را نداشتند. حالا همه از آرژانتين قهرماني مي‌خواهند در حالي که قبل از جام خيلي‌ها عقيده داشتند شايد آرژانتين به جمع ۴ تيم هم نرسد. آرژانتين بازيکنان بااستعداد زيادي در ترکيب خود دارد که با شور و شوق فوتبال بازي مي‌کنند. من خودم هر وقت مسي بازي دارد سعي مي‌کنم بازي‌هاي او را ببينم و از ديدن بازي‌هايش لذت مي‌برم.

کاپيتان سابق تيم ملي انگليس درباره تيم ملي آلمان گفت: آلماني‌ها تجربه زيادي دارند. فکر مي‌کنم هيچ کس شگفت‌زده نشد که آنها توانستند به فينال برسند. ستاره خيلي شاخصي در تيم ملي آلمان وجود ندارد. آنها يک عده بازيکن خيلي خوب هستند که کنار هم فوتبال را به خوبي بازي مي‌کنند.

بکام درباره ارزيابي‌اش از جام جهاني گفت: در کل جام جهاني خيلي خوبي را شاهد بوديم. تيم‌هايي مثل کاستاريکا و کلمبيا توانستند هيجان را به جام بازگردانند. آنها با بازيکنان جواني که داشتند نشان دادند که چگونه بايد فوتبال بازي کرد. درخشش کاستاريکا و کلمبيا جام بيستم را به نظرم زيبا کرد و مهم‌ترين موضوع اين جام بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج