۱۲۶۵۴
۲۳ نظر
۵۰۰۶
۲۳ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش دایی به جریان اخیر پرسپولیس

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من بیست و اندی سال در فوتبال هستم و خیلی از مردم مسایل را نمی‌دانند. به نظر من اول باید بر روی خودمان کار کنیم و بعد راجع دیگر مسایل حرف بزنیم تا بتوانیم از نظر اخلاقی رشد کنیم.

علی دایی پس از تساوی بدون گل برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر دو نیمه بهتر از حریف بودیم و موقعیت‌های گل زیادی بر روی دروازه‌ حریف خلق کردیم و حتی توپ را به تیر دروازه‌ مس زدیم و آنها به جز یک ضربه کاشته موقعیت دیگری نداشتند و امروز کیفیت فنی بالایی را در میدان مسابقه شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در دیدار با استقلال مساوی کردیم، برابر سپاهان در حالی که باید با اختلاف دو سه گل پیروز می‌شدیم مساوی شدیم. فقط یک بازی بد در جام حذفی داشتیم که تیم ما سه گل بد خورد. آن هم در حالیکه حریف فقط یک موقعیت گل داشت ولی ما از هفت - هشت موقعیت گلزنی خود استفاده نکردیم. قطعا راه آهن جایگاه شایسته خود را در لیگ برتر پیدا می‌کند.

دایی در مورد تعطیلی لیگ و اینکه این وقفه مثبت است یا منفی گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم و کاری به مثبت و منفی بودن آن نداریم و خودمان را برای بازی‌های آینده آماده می‌کنیم.

سرمربی راه آهن با اشاره به تشویق خودش و راه آهن در کرمان گفت: باید از مردم کرمان تشکر کنم که امروز تیم ما و من را تشویق کردند. فکر نکنم به غیر از استقلال و پرسپولیس تیم دیگری در این شهر هوادار داشته باشد. امروز مردم نشان دادند رابطه من با آنها دو طرفه است و همانقدر که من عاشقانه آنها را دوست دارم آنها نیز به من لطف دارند.

دایی در مورد رفتار شیث رضایی و محمد نصرتی در تیم پرسپولیس گفت: من در مورد شخص خاصی حرف نمی‌زنم زیرا در این مورد حرف‌هایم را زده‌ام اما من سال‌هاست فریاد می‌زنم و صحبت می‌کنم اما برخی من را محکوم کردند. متاسفانه اخلاق در فوتبال ما رو به زوال است و هر روز این مسئله تنزل پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که من تصمیمی گرفتم همکاران شما از من حمایت نکردند و علیه من عکس العمل نشان دادند و جبهه گرفتند. من بیست و اندی سال در فوتبال هستم و خیلی از مردم مسایل را نمی‌دانند. به نظر من اول باید بر روی خودمان کار کنیم و بعد راجع دیگر مسایل حرف بزنیم تا بتوانیم از نظر اخلاقی رشد کنیم.

سرمربی راه آهن تصریح کرد: فوتبال ما بیمار است و خیلی مشکل دارد و باید این مسئله را حل کنیم. برخی از آقایان مخالف کمک دولت به فوتبال هستند. در حالیکه اگر می‌خواهیم به جامعه نشاط بدهیم بهترین وسیله همین فوتبال است. فوتبال مردم را سرگرم می‌کند و از خیلی مسایل دور نگه می‌دارد. بنابراین اگر می‌خواهیم فوتبال ما وقت مردم را به خوبی پر کند باید برایش هزینه کنیم.

وی افزود: خیلی پول‌ها در این کشور خرج می‌شود اما برخی از آقایان فقط فوتبال را می‌بینند. فوتبال تنها دلخوشی مردم ما است. تیم ملی زمانی قوی می‌شود که باشگاه‌های ما قدرتمند باشند اما اکثر باشگاه‌های ما مشکلات مالی دارند. این مسایل روی بازیکن و خانواده‌اش فشار می‌اورد و برخی مشکلات را به وجود می‌آورد.

دایی تاکید کرد: برخی آقایان بدون اطلاع می‌گویند دولت نباید به فوتبال کمک کند در حالیکه باید قبول کنیم فوتبال ما دولتی است و نمی‌تواند بدون کمک دولت کار کند. خیلی مسایل هست که درکشور ما باشگاه‌ها نمی‌توانند از آنها درآمدزایی کنند. پخش مستقیم فقط یکی از آنهاست. برخی از باشگاه‌های ما تیم هستند نه باشگاه‌، باشگاهی که زمین تمرین و ورزشگاه ندارد باشگاه نیست، تیم است. باشگاهی که نمی‌تواند خودش تبلیغات انجام بدهد تیم است.

سرمربی راه آةن با بیان این مطلب که بزرگترین دلخوشی جامعه ما فوتبال است، خاطرنشان کرد: اگر فوتبال را از خانواده‌ها بگیرید چقدر در خانواده می‌توانید حرف بزنید؟ روزانه چند ساعت در مورد فوتبال خانواده‌ها حرف می‌زنند؟ اگر دولت بخواهد به مردم عیدی بدهد و مردم را فقط یکبار در سال به سینما بفرستد آیا نباید به هر نفر ۱۰ هزار تومان پول بدهد؟ ۱۰ هزار تومان ضربدر ۷۰ میلیون نفر چقدر می‌شود؟ همین پول را خرج فوتبال کنید.

وی تاکید کرد: مجبور شدم این حرف‌ها را بزنم زیرا یکی از آقایان گفته بود که نباید به فوتبال کمک شود. هزینه فوتبال در قبال پول‌هایی که در این کشور مثل آب خوردن حیف و میل می‌شود مبلغ زیادی نیست. مدام می‌گویند بازیکنان میلیاردی پول می‌گیرند. اگر بازیکنی بتواند در سطح اول فوتبال باشد هفت هشت سال می‌تواند خوب پول بگیرد و در این مدت باید خرج خود و خانواده‌اش را بدهد. شاید یک دهم درصد فوتبالیست‌های جهان از قشر مرفه جامعه باشند.

وی افزود: سالی چقدر هزینه فوتبال می‌شود؟ ۴۰۰ میلیارد تومان، این رقم مقابل پول‌هایی که حیف می‌شود رقمی نیست.

دایی در مورد اینکه علی آبادی می‌خواهد به فوتبال بازگردد گفت: در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم زیرا اگر بخواهم حرف بزنم باید خیلی چیزها را بگویم که بهتر است حرف نزنم.

وی در مورد نیمکت نشینی ستار زارع گفت: او بازیکن خوبی است اما صلاح دانستم در این بازی به میدان نرود و امروز یکی ازکم نقص‌ترین بازی‌های راه آهن انجام شد.

منبع: پرسپولیس نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

واکنش دایی به جریان اخیر پرسپولیس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید 2

      دایی بزرگترین مردی است که فوتبال به خود دیده.... دایی دوست داریم . دایی دوست داریم.دایی دوست داریم .دایی دوست داریم پرسپولیس سرور استقلالس

    • nasim

      ایول آقا حمید با شما کاملا موافقم.........

    • ارمین2

      خدایش جمع کنید خودتونو با این تیمتون ....ابروی فوتبال بردید این از مربیتون این از بازیکناتون که مشکل اخلاقی دارن .اینو بدون استقلال همیشه سرورتونه

      پاسخ ها

      • حمید 2

        پرسپولیس سرور استقلالس ...حداقل پرسپولیسی ها باهم دیگه دعوا نمیکنند شما اگه میتونید جلوی تیموریان و حنیف عمران زاده و جاسم کرار رو بگیرید

      • الهام

        نوکرتم آقا آرمان

      • حمید 2

        ببین جوجو . پرسپولیس اولین تیم پر طرفدار اسیاست فکنم یادتون رفته استقلال 6 سال پیش رده دوازدهم توی لیگ برتر را داشت الان هم تیم تون با تجربه ی فرهاد مجیدی صدر جدولس شما نه ظرفیت باخت را داید و نه ظرفیت برد را .پرسپولیس همه جا در هر مکان و در هر زمان و همیشه سرور استقلالس.

      • الهام

        قربون شما که بی احترامی نکردی . شما ظرفیت ندارین حقیقت رو بشنوید و قبول کنید آرمین هیچ توهینی نکرد . در ضمن از گذشته تیم ها حرف نزن که اگه قراره از گذشته حرفی زده بشه واسه پرسپولیس خراب تره . شما فکر الان و آینده تیمت باش

    • nasim

      آقا آرمین لطفا توهین نکنید................

      پاسخ ها

      • حمید 2

        نسیم خانم شما خودتون را ناراحت نکنید استقلالی ها همیشه کم ظرفیت هستند این طبیعت شونس بیاید واسشون دعا کنیم بلکه احترام گذاشتن را یاد بگیرند.

    • farshad

      این زشتیهای فوتبال رو همین بازیکنهایی انجام دادند که طی این چند سال میلیاردها پول دریافت کردند و پررو شدند.باید به شدت با این بازیکنا برخورد بشه تا آینده فوتبال این مملکت سالم باشه.من با نظر آقای دایی موافق نیستم خیلی سالهای قبل که فوتبالمان حرف اول رو تو آسیا می زد هم بازیکنان با شخصیت بودن و هم اینجور هزینه های سرسام آوری هزینه نمی شد.

    • گلی

      حق با اقای دایی هستش ایشون فوتبال رو میفهمه
      استقلام همیشه سرور پرسپولیس خواهد بود

    • ارمین2

      اخی دلم براتون میسوزه با این تیمتون .. شما هنوز خبر نداری ابروی ایران بردین با حرکت زشت بازیکناتون شما هنوز خبر نداری پر افتخارترین تیم اسیا کیه شما خشگلم خبر نداری استقلال 2سال پی در پی ازتون برده هر وقت از این چیزا با خبر شدی خبرم کن .. اس اس زلزله محبوب هرچی دله

      پاسخ ها

      • الهام

        آقا آرمین ایول دمت گرم خیلی خوشم اومد

    • nasim

      واقعا آقا حمید باید همین کاری که گفتی بکنیم........................فقط دعا........

    • بدون نام

      اره اول خودتونو دعا کنید که خداوند بزرگ شفاتون بده و سوراخ تیمتون بزرگ تر از اینی که هست نشه راستی کلیپ تیمتون دیدید خیلی باحاله!!!!!!!!!!!!!!!!الهام جان ممنون از حمایتت.

    • ارمین 2

      تو جواب قبلی فراموش کردم 2 چیزو بگم یکیش اسمم بود که ناشناس شد ولی از طرف من بود دومیش اینکه استقلال سرور پرسپولیسه و شکی نیست.

      پاسخ ها

      • الهام

        هیچ شکی نیست
        donyao esteghlal

    • پری

      نسیم جان و آقا حمید: شکی نیست که پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه آسیاست! حرفای اینا اصلا مهم نیست.

      پاسخ ها

      • الهام

        حرف شما هم واسه ما استقلالی ها مهم نیست . استقلال سروره

    • nasim

      دقیقا پری جون.....

    • ارمین 2

      بابا خجالت نمیکشید از تیمی دفاع میکنید که بازیکناش باید شلاق بخورن .. استقلال محبوب قلبها

      پاسخ ها

      • الهام

        نه آقا آرمین مگه اینا خجالت میدونن چیه .. پرو نگو پرسپولیسی بگو

    • nasim

      نخیر..............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج