adexo3
۱۳۰۷۴۷
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

تنبیه عحیب رانندگان متخلف چینی + عکس

جریمه های نقدی و محرومیت ها از جمله روش های مرسوم برای تنبیه رانندگانی است که به قوانین توجهی ندارند و با حرکات اشتباهشان جان انسان های دیگر را به خطر می اندازند اما در کنار این روش های اصولی گاهی اوقات موارد عجیبی هم برای تنبیه دیده می شود.

باشگاه خبرنگاران: جریمه های نقدی و محرومیت ها از جمله روش های مرسوم برای تنبیه رانندگانی است که به قوانین توجهی ندارند و با حرکات اشتباهشان جان انسان های دیگر را به خطر می اندازند اما در کنار این روش های اصولی گاهی اوقات موارد عجیبی هم برای تنبیه دیده می شود.

پلیس چین به تازگی یکی تنبیه عجیب را برای راننده هایی که تخلفات رانندگی انجام می دهند در نظر گرفته است. در این روش راننده ای که خلافی را مرتکب شده است روبروی خودروی پلیس می نشانند و او باید به مدت ۵ دقیقه بدون کمترین پلک زدن به چراغ های خودرو خیره شود.

تنبیه عحیب رانندگان متخلف چینی + عکس

این روش در یکی از شهرهای جنوبی چین به نام «شنزن» اجرا می شود. راننده ها روی یک صندلی پلاستیکی کوچک می نشینند و چراغ خودروی پلیس هم بر روی پرنورترین حالت تنظیم می شود.

این جریمه ها یک اعتراض گسترده را در میان راننده ها به وجود آورده است. همچنین بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی نیز به دنبال آن هستند تا این روش را غیر انسانی و مخالف توصیه های پزشکی نشان بدهند اما هنوز پلیس چین به این اعتراضات عکس العملی نشان نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکی قلابی

      این تنبیه سختیه و باعث آسیب دیدن چشم میشه بهتره تنبیه هایی مفید برای سلامتیشون بذارن مثلا هلوهوپ بزنن طناب بزنن بدوند و ...

    • پوست کلفت بی درد

      احمقانه ب نظر میرسه
      اگر داعشیا از اینکارا میکردن بعید نبود اما واسهرچین افت داره

    • بدون نام

      اینطوری با چشم کور شده چطوری رانندگی کنن؟ فکر کنم دارن با زبان بی زبانی تصدیقشونو باطل می کنن.

    • علی

      در برخی از کشورها راننده های متخلف را وادار به کار اجباری و بخصوص پاکسازی جاده ها میکنند که روش بسیار خوبی است چون هم حاشیه جاده های کشور که انباشه از زباله هست تمیز میشود و هم راننده متخلف متنبه میشود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج