۱۳۰۸۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

در برنامه ۹۰ چه گذشت ؟

سوژه های دیشب برنامه ۹۰

با توجه به اتفاقات هفته گذشته برنامه ۹۰ و حواشی رفتار بازیکنان پرسپولیس، این هفته برنامه نود با موضوع بررسی اخلاق و فرهنگ در فوتبال و باشگاه ها میزگردی داشت که با حضور محمد خاکپور ، امیر حاج رضایی ، حمید رضا صدر برگزار گردید و مجید جلالی به همراه سردار عزیز محمدی و حسن زاده رئیس کمیته انظباطی مهمان تلفنی این گفتگو بودند. البته در پایان محمد نصرتی روخط برنامه ۹۰ آمد و ضمن عذر خواهی حرفهای خود را زد .

با توجه به حوادث هفته اخیردر فوتبال کشور فردوسی پور مهمانان ویژه ای را به برنامه نود دعوت کرد.

عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه نود مطابق دوشنبه های هر هفته دیشب برنامه خود را به روی آنتن شبکه ۳ برد.

کارشناسان برنامه

با توجه به اتفاقات هفته گذشته برنامه ۹۰ و حواشی رفتار بازیکنان پرسپولیس، این هفته برنامه نود با موضوع بررسی اخلاق و فرهنگ در فوتبال و باشگاه ها میزگردی داشت که با حضور محمد خاکپور ، امیر حاج رضایی ، حمید رضا صدر برگزار گردید و مجید جلالی به همراه سردار عزیز محمدی و حسن زاده رئیس کمیته انظباطی مهمان ویژه این گفتگو بودند.

البته با توجه به تعطیلی لیگ برتر فوتبال و آماده شدن تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی، این هفته بازی های مهمی برای بررسی در برنامه ۹۰ وجود ندارد ولی در این بین بازی های جام ولایت و حواشی حضور دو تیم استقلال و پرسپولیس و رویارویی این دو تیم با یکدیگر خود به خود سوژه های پر حاشیه ای را برای برنامه ۹۰ به وجود آورد.

کارشناسان برنامه در مورد نصرتی و شیث

جالب این که همه کارشناسان برنامه ۹۰ به همراه مجید جلالی اتفاق نظر داشتند که به اندازه کافی نصرتی و شیث تنبیه شدند .

نتیجه نظرسنجی

سوال نظر سنجی برنامه ۹۰ این بود که علت ناهنجاریهای فوتبال چیست ؟ که ۵۹ درصد ببندگان اعتقاد داشتند که علت این ناهنجاریها در درجه نخست فقر فرهنگی است .

نمایش بازی پر حاشیه چوکا تالش و کتک خوردن داور !

در ادامه بازی پر حاشیه که در روز دوشنبه ۹ آبان ورزشگاه پوریای ولی تالش و درسری بازی های لیگ دسته دو و مسابقه دو تیم چوکا تالش و شهرداری دزفول رخ دادا به نمایش گذاشته شد .

در پایان این دیدار سعید شمس داور بازی توسط تدارکاتچی ، بازیکنان تیم چوکای تالش و تماشاچیان که به سمت وی حمله ور شدند و او را کتک زدند به شدت مجروح شد.

داور دیدار چوکای تالش و شهرداری دزفول پس از اعلام پنالتی در وقت های اضافی بازی مورد ضرب و شتم شدید واقع شد. مدیر عامل تالش روی خط برنامه ۹۰ آمد و به دفاع از خود پرداخت .

حرفهای نصرتی

البته در پایان محمد نصرتی روخط برنامه ۹۰ آمد و ضمن عذر خواهی حرفهای خود را زد . ویاشاره کرد که هیچگونه عمدی در کار نبوده است . و در دوران بازیگری خود همیشه از حاشیه ها پرهیز می کرد ، در ادامه نامه عذر خواهی شیث توسط فردوسی پور خوانده شد .

کارشناسی داوری آبی و قرمز

محمد فنایی به عنوان کارشناسی داوری روی خط برنامه آمد و به کارشناسی داوری دیدار آبی و قرمز پرداخت ، وی اعتقاد داشت داور برای هر یک از دو تیم از گرفتن یک ضربه پنالتی خودداری کرد . در یک صحنه دروازه بان استقلال روی فشنگچی خطای پنالتی کرد و در صحنه دیگر حرکت نورمحمدی روی شریفات پنالتی بود . در ضمن در بقیه صحنه ها داور به درستی سوت زد .

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سوژه های دیشب برنامه 90


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج