۱۲۹۸۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

در برنامه قبلی ۹۰ هرچه تماس گرفتم نگذاشتند از خودم دفاع کنم

نصرتی در برنامه این هفته ۹۰ چه می گوید؟

امروز قرار است رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محمد نصرتی و شیث رضایی اعلام شود. باشگاه پرسپولیس روز جمعه شیث را تا آخر فصل محروم کرد و جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی را برای این بازیکن در نظر گرفت و محمد نصرتی را نیز تا نیم فصل محروم کرد و ۲۵۰ میلیون تومان هم جریمه.

امروز قرار است رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محمد نصرتی و شیث رضایی اعلام شود. باشگاه پرسپولیس روز جمعه شیث را تا آخر فصل محروم کرد و جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی را برای این بازیکن در نظر گرفت و محمد نصرتی را نیز تا نیم فصل محروم کرد و ۲۵۰ میلیون تومان هم جریمه. حالا همه منتظر اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستند و این درحالی است که بسیاری از اهالی ورزش و فوتبال به ویژه بازیکنان تیم ملی فوتبال، از محمد نصرتی حمایت کرده اند.

موضوعی که خود او د رباره آن به تماشا می گوید: «اینکه بسیاری از ورزشکاران از من حمایت کرده اند جای تشکر دارد. من در تمام دوران فوتبالم سالم زندگی کرده ام و هیچ وقت به سمت مسائل حاشیه ای نرفته ام. به خدا نمی دانم چرا این ماجرا را این قدر بزرگ کرده اند؟ به خدا من در این چند روز خواب نداشته ام. من فقط از آنها یی که مرا می شناسند می خواهم بیایند و بگویند نصرتی در این سال ها چگونه بوده و از مطبوعات هم می خواهم واقعیت ها را بنویسند».

هفته قبل عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ این ماجرا را بیش از اندازه بزرگ جلوه داد و فضا را به سمتی برد که فشار روی مسئولان فوتبال برای تنبیه این دو بازیکن بیشتر شود. این هفته اما قرار است محمد نصرتی روی خط تلفن بیاید و ضمن دفاع از خودش، از حمایت های ورزشکاران هم تشکر کند. خودش می گوید: «هفته قبل با برنامه ۹۰ بیش از ۲۰ بار تماس گرفتم تا حداقل بگذارند از خودم دفاع کنم، اما نگذاشتند من حرف بزنم. سال هاست در این فوتبال حضور دارم و به خدا آزارم به کسی نرسیده است. حالا این هفته با ۹۰ صحبت می کنم و از همه به خاطر حمایت هایشان تشکر خواهم کرد».

محمد نصرتی که در این یک هفته خیلی کم با رسانه ها صحبت کرده درباره بزرگنمایی این قضیه توسط تلویزیون به هفته نامه تماشاگر گفته: «متاسفم برای صداوسیما که هجمه خبری علیه ما به راه انداخت. آنها اگر مسلمان هستند باید بدانند که اشاعه گناه از گناه بدتر است، با آنکه گناهی در کار نبوده است. واقعیت را بنویسند. در عمر ورزشی ام و زندگی شخصی ام هرگز حاشیه نداشته ام. شما که مرا می شناسید بگویید از ۱۰ سال پیش تا الان مدل مو یا تیپ لباس پوشیدنم عوض شده است؟»

فردوسی پور نابودم کرد

نصرتی درخصوص رای صادرشده وسط باشگاه پرسپولیس به خبر آنلاین گفت: «خبرش را شنیدم اما واقعا نمی دانم در این باره چه چیزی بگویم. فکر می کنم عزت دست خداست. نمی دانم چه چیزی باید بگویم اما یک نفر نیامد از خود من در این زمینه سوال کند باور کنید من هیچ قصد و غرضی نداشتم. چون یک سر این قضیه شیث است همه فکر می کنند اتفاقی افتاده است. عادل فردوسی پور مرا نابود کرد اما نمی داند از آن طرف خدایی هم وجود دارد.»

او درباره اتفاق رخ داده هم گفت: «خدای من هم بزرگ است. من سابقه ام برای همه مشخص است و همه می دانند که محمد نصرتی چه کسی است. به والله من از این شوخی ها با کسی ندارم. من مجرد نیستم و یک فرد متاهل هستم. چرا باید از این کارها بکنم؟ هرکسی به زعم خودش یک چیزی نوشته است. هیچ وقت با کسی از این شوخی ها نداشته و ندارم».

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نصرتی در برنامه این هفته 90 چه می گوید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      آقای نصرتی من هم معتقدمد گناهت بزرگ نیست ولی رفتارت بسیار زشت و خارج از ادب و دور از فرهنگ یک شخصیت متعادل بود اما لااقل مرد باش و گناهت را بپذیر نه اینکه زیر همه چیز بزن و جوری صحبت کن که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج