۱۳۸۶۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

كیروش با نارضايتي از ايران رفت

هر بار كه «كارلوس كیروش» پايش را از ايران بيرون مي گذارد بايد نگران اين باشيم كه نكند برنگردد.

هر بار كه «كارلوس كیروش» پايش را از ايران بيرون مي گذارد بايد نگران اين باشيم كه نكند برنگردد.

سرمربي پرتغالي تيم ملي اين بار هم بدون آن كه برنامه‌اي ارائه دهد، ايران را براي سپري كردن يك استراحت نسبتا طولاني ترك كرد و به مسوولان فدراسيون فوتبال هم نگفت كه به كجا مي‌رود و چه زمان برمي‌گردد؟!

همين موضوع شايعه ناراحتي كرش را تقويت كرد؛ ناراحتي از بابت امكانات نامناسبي كه در اختيارش قرار دارد و همين طور عدم انتخاب حريفان بزرگ براي بازي‌هاي تداركاتي.

سرمربي تيم ملي در همين رابطه پنجشنبه گذشته جلسه‌اي با علي كفاشيان داشت تا در آن خواسته‌هايش را يك به يك براي رييس فدراسيون فوتبال بازگو كند.

كفاشيان هرچند چيزي از نارضايتي سرمربي اروپايي تيم ملي را بروز نداد، اما اشاره كوچك او به صحبت‌هاي ردوبدل شده در آن جلسه گوياي همه چيز بود.

«در نشست مشترك، سرمربي تيم ملي به روزهاي اول همكاري‌اش اشاره كرد و گفت كه در آن روزها مشكلاتي وجود داشت، اما در حال حاضر بسياري از آنها مرتفع شده، با اين حال نبايد تصور كنيم كه ديگر مشكلي وجود ندارد.»

كفاشيان با بيان اين مطالب افزود: «در ادامه اين نشست در خصوص برنامه‌ريزي براي اردوهاي آتي تيم ملي، امكانات مورد نياز براي آنها، در نظر گرفتن زمين تمريني مناسب و ارائه تسهيلات مناسب براي مسافرت‌هاي تيم‌هاي ملي بحث و بررسي انجام شد و از كرش خواستيم تمامي امكانات مورد نياز و همچنين برنامه‌هاي تمريني، تداركاتي و آماده‌سازي مدنظر خود را به ما اعلام كند كه البته اكثر اين برنامه‌ها به بعد از برگزاري ديدار با تيم ملي قطر مربوط خواهد بود.»

در اين ميان هر چند مدير رسانه‌اي تيم ملي شايعه تهديد كرش مبني بر عدم بازگشت به ايران به خاطر كمبود امكانات را تكذيب كرد و گفت؛ او در زمان ترك ايران نه عصباني بود و نه از مشكلات تيم ملي حرفي زد، اما از صحبت‌هاي نايب رييس فدراسيون فوتبال هم اين گونه برداشت مي‌شود كه سرمربي تيم ملي دغدغه‌هايي دارد كه بايد برطرف شود.

مهدي تاج در اين باره گفت: «بزرگ‌ترين دغدغه كرش فراهم كردن مسابقات تداركاتي با تيم‌هاي بزرگ دنياست كه ما موضوع تامين بودجه كافي براي اين كار را با جديت پيگيري مي‌كنيم. ديگر مشكلات و دغدغه‌هاي كارلوس كرش هم جدي نبوده و قابل حل است.»

با اين حال، آن طور كه مدير رسانه‌اي تيم ملي مي‌گويد كرش بدون آن كه بگويد از ايران به كدام كشور مي‌رود، فقط اين را گفته كه؛ «به شما اطلاع مي‌دهم كه در چه تاريخي به ايران باز خواهم گشت!»

منبع: جام جم

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

كیروش با نارضايتي از ايران رفت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید 2

      بدون کار لوس کی روش خواب جام جهانی را هم میتوان دید مگه کیروش چه انظاری داشت که کشور ما این همه ثروت و مناطق نفت خیز نمی تونه امکانات در اختیار تیم ملی بزاره

      پاسخ ها

      • حمید 2

        ببخشید!!! اشتباه تایپی داشتم به اول کلمه میتوان حرف!!! ن !!! رو اضافه کنید ..

    • علی

      این چه وضعیه؟!؟!؟! همینطور میره میاد مثلا سر مربیه . ی احساس مسئولیتی چیزی

    • mahsa

      تا بوده همین بوده ، همیشه یه مربی رو با سلام و صلوات میارن و خرجش میکنن آخره سر کاری میکنن که بیچاره فرار میکنه ، کی روش اولین نفری نیست که اینجوری از ایران میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج