اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۵۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سجادی: نماینده وزیر ورزش در اینچئون هستم

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از اینکه شروع و پایان مصاحبه‌ها با سوال فوتبالی است ابراز نارضایتی کرد و در مورد تیم امید گفت: نتایج این تیم هشدار جدی برای فدراسیون فوتبال است.

خبرگزاری فارس: نصرالله سجادی که برای تماشای رقابت مجید عسگری وزنه‌بردار سبک وزن ایران به سالن وزنه‌برداری آمده بود در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه چرا وزیر ورزش در اینچئون حضور ندارد، اظهار داشت: من نماینده وزیر در اینچئون هستم.

وی در مورد جوایز مسابقات گفت: بعد از اینکه مسابقات پارا آسیایی هم تمام شود مراسم اهدای جوایز را برگزار می‌کنیم. جوایز پارا آسیایی هم با توجه به صحبت‌هایی که با خسروی وفا داشتیم مشخص شده است. ما همه چیز را بر اساس آئین‌نامه در نظر گرفته‌ایم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار اعزامی فارس مبنی بر اینکه وزارت ورزش در خصوص نتایج ضعیف تیم ملی امید چه واکنشی دارد، گفت: مگر کفاشیان در اینچئون نیست که با او در مورد فوتبال صحبت کنید. باید بگویم نتایج تیم ملی هشدار جدی برای فدراسیون فوتبال است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پاداش مربیان مانند ورزشکاران است یا خیر، تاکید کرد: پاداش مربیان طبق آئین‌نامه پرداخت خواهد شد و اگر عده‌ای می‌گویند باید آئین‌نامه‌ای داشته باشند باید آن را رفع کنیم.

سجادی در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه پیش‌بینی‌اش از بازی‌های آسیای چیست، گفت: پیشگو نیستم اما فکر می‌کنم بچه‌ها خوب ظاهر می‌شوند.

وی در خصوص فوتبال بار دیگر خاطرنشان کرد: کار خاصی روی تیم امید انجام نشده بود و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم اما درباره کاروان ایران باید بگویم امیدوارم بچه‌ها خوب ظاهر شوند.

سجادی در خصوص اینکه آیا نگران وضعیت کاروان نیستند، گفت: نگران نیستیم تعریف ما این است که انشاءالله کاروان خوب ظاهر می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا عملکرد فدراسیون‌ها ارزیابی می‌شود یا خیر، تصریح کرد: ما ۴ جلسه فنی با تمام فدراسیون‌ها داشته‌ایم. ۶ ماه تمام فدراسیون‌ها با رقبایشان را ارزیابی کرده‌ایم آنها قول‌هایی داده بودند و همه صورتجلسه شده و بر اساس آن قول‌ها همه چیز ارزیابی می شود.

سجادی که قصد داشت قبل از شروع مسابقه مجید عسگری داخل سالن وزنه‌برداران شود به خبرنگاران گفت سؤالات با فوتبال شروع می‌شود با فوتبال تمام می‌شود، اینجا سالن وزنه‌برداری است از وزنه‌برداری بپرسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج