adexo3
۱۳۹۸۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ادعای ترابیان در برنامه رادیویی:

فرهاد مجیدی خداحافظی نکرد،اخراج شده بود!

حتی یادآوری این موضوع که اقای کیروش ، مجیدی را بیرون بندازی فوتبال مملکت بهم می ریزد ! هم اثری بر تصمیم او نداشت و مجیدی با توصیه ترابیان دست به نامه برای خداحافظی برد

مازیار ناظمی در جدیدترین یادداشت خود به ماجرای جدایی ترابیان از تیم ملی و همچنین خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی پرداخته است که نکات جالب و جدیدی را در بر دارد:

"از روزهایی که عباس ترابیان فاتحانه شانه به شانه کارلوس کیروش راه می رفت و از قرار داد تاریخی و تقریبا مجانی ( ترابیان یکبار به من گفت کلا یک ونیم میلیون دلار خرج برداشته البته به جز پاداشهای صعود به جام جهانی ) این مربی بزرگ برای فوتبال ایران سخن میگفت روزهای زیادی نمی گذرد، منتها مرد موزابیکی نشان داد در قواعد حرفه ای با کسی شوخی ندارد حتی عباس ترابیان ...

در برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت وگو برای دقایقی ترابیان میهمان ما بود و در مورد دلایل کناره گیری خودش گفت دیگر احساس کردم به من نیازی نیست و برای همین رفتم سراغ کارهای بر زمین مانده خودم در فدراسیون ، از صحبتهای ترابیان قانع نمیشوم می روم سراغ اصل مشکل ، فرهاد مجیدی و شبی که بدون اطلاع کی روش اردوی تیم ملی را به گفته ترابیان برای آزمایشات ام آر ای ترک کرد ، سرپرست سابق تیم ملی گفت به مجیدی گفتم با کی روش هماهنگ کن ولی مجیدی گفت او را پیدا نکردم ! برای همین با نظر خودم به فرهاد اجازه دادم برود ولی تاکید کردم شب حتما به اردو برگرد ولی آنشب مجیدی نیامد!؟

این حرکت فرهاد آبی ها برایش گران تمام شد و سرمربی تیم ملی حکم به اخراج داد در این بین وساطتت عباس ترابیان هم کاری از پیش نبرد ، حتی یادآوری این موضوع که اقای کیروش ، مجیدی را بیرون بندازی فوتبال مملکت بهم می ریزد ! هم اثری بر تصمیم او نداشت و مجیدی با توصیه ترابیان دست به نامه برای خداحافظی و دادن جایش به جوانترها شد !

نکته با نمکی که همان روزها هیوا یوسفی در تماشا برایش نوشت اقا خیلی در جوانگرایی جدی هستی در استقلال این کار را بکن در برنامه وقتی این موضوع را به ترابیان یادآور شدم کلا آن را رد کرد ولی بالاخره تایید هم کرد که بخشی از اختلاف سلیقه اش با سرمربی تیم ملی از همین جا شروع شد.

ظاهرا نیروهای خودسر و رقیب در مجمع الجزایر فدراسیون فوتبال هم بی علاقه به کم شدن قدرت ترابیان نبودند موضوعی که ترابیان آن را اینگونه توضیح می دهد " فشاری بر من نبود و بعد از استعفایم کفاشیان به من زنگ زد و گفت کار را ادامه بده ولی من به او قرارمان را یادآور شدم و گفتم ماموریت من در تیم ملی تمام شده !؟ "

جدایی عباس ترابیان از کارلوس کی روش هم یکی از دیگر بخشهای سریال بی برنامگی فوتبال ایران بود که طی شد.


منبع: گل


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خدا عاقبت همه رو بخیر کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج