۱۴۰۸۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شادی: کسب مدال مهم‌تر از ثبت رکورد بود

قایقران طلایی ایران در روئینگ‌تک‌نفره گفت: کسب مدال طلا از ثبت رکورد برایم مهم‌تر بود.

خبرگزاری فارس: محسن شادی پس از کسب مدال طلای رقابت‌های قایقرانی در بخش روئینگ‌تک‌نفره بازی‌های آسیایی اظهار داشت: دو سال زحمت کشیدم، حریف فیلیپینی دو بار من را پشت‌سر گذاشته بود، خوشحالم که زحمات خودم و خانواده و مسئولان را جبران کردم و خدا را شکر می‌کنم.

شادی درباره رکوردش، گفت: رکوردم امروز خوب نبود، اما مهم نیست. با رکورد به کسی مدال نمی‌دهند. برایم کسب مدال مهم‌تر از ثبت رکورد بود. وقتی از خط زودتر عبور کنی مدال می‌گیری. حریفانم امروز قوی بودند. در حالی که روز اول تایم‌هایشان بدتر از من بود، اما امروز همه سخت برای طلا تلاش کردند.

وی افزود: خدا رو شکر موفق شدم. امیدوارم در ادامه مسابقات بچه‌های کاروان با دست پر به ایران بازگردند.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در پاسخ به این سوال که ۳۰ ثانیه آخر استرسی بود، عنوان کرد: شما ۳۰ ثانیه آخر را می‌گویید، من در ۱۰۰ متر آخر بدنم خالی کرده بود. غیرتی خودم را بالا کشیدم. چشمانم جایی را نمی‌دید فقط حریف کره‌ای را می‌دیدم که دنبالم می‌آمد. خدا کمکم کرد که موفق شدم.

شادی درباره اینکه در این مدت کجا تمرین می‌کرده و فکر می‌کرد که بتواند طلا بگیرد، تصریح کرد: سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم. برخی دوستان با من مشکل داشتند و نمی‌خواستند به اینچئون اعزام شوم. حتی ناراحت بودند که به چین رفته‌ام. می‌گفتند شادی آماده نیست و نمی‌تواند مدال بگیرد. با دلداری مسئولان در این ۲ ماه آخر خودم را آماده کردم. مربی‌ام در این مدت زحمت زیادی کشید.

روئینگ سوار طلایی ایران با بیان اینکه مسئولان برایش فیزیوتراپ و پزشک گرفتند، عنوان کرد: همه به من روحیه می‌دادند و من بدنم را در این مدت آماده نگه داشتم. خدا را شکر که نتیجه داد.

وی درباره خوشحالی دنیامالی از قهرمانی‌اش، اظهار داشت: تمام مدال‌هایم را مدیون دنیامالی هستم. او خیلی برایم زحمت کشیده است، مانند پدر و مادرم. دنیامالی از همه دوستانش برای موفقیت من کمک گرفت به خاطر همین هم خودش خوشحال است و هم دوستانش. او باعث شد تا خودم را نشان دهم.

وی در پایان درباره اینکه برای کسب مدال آمده‌ای یا رو کم کنی، گفت: در این ۲ سال ترس زیادی داشتم. همه اخبار علیه من که شادی از تیم ملی خط خورد. اما من تلاش کردم و امروز هم نتیجه‌اش را دیدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج