اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۳۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کواچ: بازی سختی با مالدیو داشتیم

سرمربی تیم ملی والبیال گفت: با توجه به اختلاف سطحی که بین والیبال ایران و مالدیو وجود دارد کار بسیار سختی مقابل این تیم داشتیم.

خبرگزاری تسنیم: اسلوبودان کواچ‬ پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی والیبال کشورمان مقابل مالدیو در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اظهار داشت: ‫ایجاد انگیزه در تیم کار بسیار سختی است، چراکه شما باید مقابل حریفانی مانند مالدیو بازی کنید و خیلی سخت است‬ که در این شرایط ایجاد انگیزه کنیم.

وی با اشاره به سطح کیفی دیدار ایران و مالدیو افزود: با توجه به اختلاف سطحی که بین والیبال ایران و مالدیو وجود دارد کار بسیار سختی مقابل این تیم داشتیم، ‫اما به هر حال این بازی‌ها می‌تواند یک تمرین برای بازیکنان باشد‬.

سرمربی تیم ملی والبیال با بیان اینکه ‫به بچه‌ها گفته بودم بازی با مالدیو را زیاد سخت نگیرند، عنوان کرد: به بازیکنان تأکید کردم که مراقب باشند تا در این بازی‌ها آسیب نبینند، چون ما در آینده بازی‌های مهم‌تری داریم.

کواچ با یادآوری اینکه بازیکنانش پس از بازی‌های لیگ جهانی و قهرمانی جهان خسته هستند، گفت: ‫انگیزه بچه‌ها از خستگی‌شان بیشتر است و در این رقابت‌ها آنها انگیزه بسیار بالایی دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج