۱۴۵۵۱
۳ نظر
۵۰۲۵
۳ نظر
۵۰۲۵
پ

قلعه‌نویی میلیاردی هم از تبریز نمی‌ رود!!

امير قلعه نويي در ديدار با هواداران تراکتورسازي در تمرين اين تيم گفت: ما جمعه نيز همانند بازيهاي گذشته براي کسب برد به ميدان مي‌رويم و اتفاقات اين بازي دست خدا خواهد بود.

امير قلعه نويي در ديدار با هواداران تراکتورسازي در تمرين اين تيم گفت: ما جمعه نيز همانند بازيهاي گذشته براي کسب برد به ميدان مي‌رويم و اتفاقات اين بازي دست خدا خواهد بود.

سرمربي تراکتورسازي در ادامه افزود: يکي از انگيزه‌هايي که باعث شد من به تبريز بيايم بازي تراکتور- سپاهان در فصل قبل بود که صحنه‌هاي قشنگي اتفاق افتاد و ‌ديدم که بيش از ۱۰۰ هزار نفر با کمترين امکانات به ورزشگاه مي‌آيند.

وي افزود: ما دو وظيفه داريم. به مردم احترام بگذاريم و به خواسته‌هاي آنها توجه کنيم ولي در نهايت شما هم بدانيد که ما با تيم زندگي مي‌کنيم و مي‌دانيم که نيازهاي تيم چيست و از شما مي‌خواهم که اجازه دهيد ما کارمان را به خوبي انجام دهيم و من هيچ منتي هم بر شما نمي‌گذارم چون در درجه اول من به فکر کارنامه خودم هستم و اگر نتيجه نگيرم، ابتدا به کارنامه خودم مي‌رود و سپس به کارنامه تراکتور.

قلعه نويي ادامه داد: من هيچ وقت کارهايي نمي‌کنم که به خودم لطمه بزنم و الان در کارنامه من مي‌گويند که سه قهرماني پشت سر هم دارد و من به دنبال چهارمين قهرماني هستم و شما هم بدانيد کارهاي اخلاقي که ما مي‌کنيم بيشتر از مسائل فني به نفع شماست و من مي‌توانم سال اول به نتيجه فکر کنم و فشاري هم تحمل نکنم ولي مي‌دانم که در اين صورت در آخرت چيزهايي از دست مي‌دهم.

سرمربي تراکتورسازي ادامه داد: ما نمي‌توانيم برخي مسائل را به صورت شفاف اعلام کنيم و از شما هم توقع داريم آرامش داشته باشيد و تيمتان را تشويق کنيد. تيم هم به لطف خدا خوب بازي مي‌کند، در حالي که سه بازيکن کليدي خود را از دست داده‌ايم و تا اين سه بازيکن را جايگزين کنيم زمان نياز دارد.

وي خاطرنشان کرد: ما دنبال اين هستيم که شرايط خوبي در تراکتور درست کنيم و به فکر آينده هستيم و من خدا را گواه مي گيرم کاري که ما مي‌کنيم در جهت اصلاحات اخلاقي و فني تيم است و از نظر رفتاري هم تيم ما خيلي خوب است و از نظر اخلاقي هم در حال پاکسازي يک سري مسائل ريز هستيم و به اميد خدا نيم فصل هم يکسري بازيکنان جذب مي کنيم تا تراکتوري که مد نظر من است را درست کنيم.

قلعه نويي تصريح کرد: من اول از شما ممنونم. تيم مال شماست و سرمايه تيم شما هستيد و شما هم در اين اصلاحات ما را کمک کنيد و کمي صبور باشيد و بعدها اگر باشگاه ضروري دانست يک سري مسائل را بازگو مي‌کند تا شما بگوييد که خدا پدر قلعه نويي را بيامرزد که اين مسائل را در نظر داشت و قصد تشکيل يک تيم حرفه‌اي را داشت.

در ادامه يکي از هواداران حاضر از قلعه نويي خواست تا يکسري مسائل در خصوص بازيکن کنار گذاشته شده از تيم را اطلاع رساني کند تا هواداران آگاهانه در اين خصوص تصميم بگيرند که قلعه نويي پاسخ داد: يکسري مسائل را نمي‌توان گفت و شايد شما اين مسائل را بدانيد ولي نتوانيد به دوستانتان بگوييد و ما بايد صبوري داشته باشيم و کمي فشارها را تحمل کنيم تا تيم از شرايط کنوني رهايي يابد.

سپس يکي ديگر از هواداران علت بازي ندادن به آرفي را از سرمربي تيم جويا شد که وي گفت: مربي اول فصل بازيکناني را جذب مي‌کند. ممکن است يک بازيکن ستاره در يک فصل نتواند آن طور که بايد بازي کند و ما ديديم تيم‌مان نياز دارد از نظر تاکتيکي طوري ديگر بازي کند و ۲ بازيکن مهاجم به جاي اينکه فانتزي بازي کنند بهتر است جنگنده باشند و به همين دليل تغييراتي را در تيم به وجود آورديم.

وي افزود: همچنين هر بازيکني که به تيم مي‌آيد نمي‌تواند بازي کند و اگر ما ۲۰ بازيکن آورديم نبايد که همه آنها بازي کنند و ما مي‌خواهيم در نيم فصل چندين بازيکن خوب جذب کنيم.

پس از توضيحات قلعه نويي يکي از هواداران با تشکر از اقدامات او دليل کاهش تماشاگران را اين گونه عنوان کرد: ما ۳ جلسه اول را محروم بوديم و بقيه بازيهاي حساس ما در خانه حريفان بود و همچنين سرماي هوا هم مزيد بر علت شد و به اميد خدا در نيم فصل دوم هواداران راهي ورزشگاه خواهند شد تا به تيم روحيه دهند.

امير قلعه نويي عنوان کرد: من آدم روراستي هستم و دوست ندارم به مردم دروغ بگويم و خوشم نمي‌آيد به مردم حرفهايي بزنم تا خودم را شيرين کنم و اگر من دروغ بگويم ۲ ماه ديگر معلوم مي‌شود. به همين دليل از اول راست مي‌گويم و به مردم مي‌گوييم اين بضاعت و توان ماست و اين هم اهداف ماست. اگر الان ميلياردها پول بدهند من اين تيم را ترک نمي‌کنم چون پيراهن تراکتور الان ناموس ورزشي من است و بايد به اين پيراهن وفادار باشم.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قلعه‌نویی میلیاردی هم از تبریز نمی‌ رود!!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      به عنوان یک پرسپولیسی واقعا" قلعه نویی رو دوست دارم
      با معرفت و با شخصیت است و مدتی است دور از حاشیه .
      این خبر رو امروز تو روزنامه خوندم .

    • آروين

      به نظر من امير قلعه نويي مربي با فكر و با اصولي هست و هميشه دوست داره تيمش نظم داشته باشه، و من هم به عنوان يك تراكتوري از اين جو شاگرد و استادي كه به وجود مي آورد و مرزها رو مشخص مي كنه خوشم مي آيد، مربي با دل و جرعتي است كياني رو از تيم اخراج كرد ( به خاطر همين هرمت شاگر و استادي ) و اصلا هم نترسيد كه يهو از محبوبيتش بين هوادارا كاسته بشه( چون هوادارا كياني رو خيلي خيلي دوست داشتن ) و صداقت كاريش رو نشون داد و هوادارا هم اعتراضي نكردن و همايتش كردن تا اينكه تو تيم ما اون اتفاقاتي كه تو پرسپوليس و استقلال افتاد تكرار نشه، در حالي كه آقايه مظلومي حتي جرعت برخورد با جباري رو هم از خودش نشون نداد، چون هواداراي استقلال جباري رو دوست داشتن و نخواست به خاطر يك بازي كن خودش رو در مقابل هوادارا قرار بده و از محبوبيتش كاسته بشه ( اگه اينكار رو مي كرد در طول زمان محبوبيتش حتي بيشتر مي شد!) و اون صداقت كاري كه نسبت به تيم استقلال رو داشت نشون نداد و تنها اين رو گفت كه به خاطر هوادارا گذشتم درحالي كه ما حتي حضوري در تمرينات از آقاي امير قلعه نويي خواستيم كه كياني رو ببخشه ولي گفت من اينكار رو كردم چون هم به نفع تيم هست و هم به نفع بازيكن با استعدادي مثل كياني.
      ايران به مربي هايي مثل اميرپاشا نياز داره.

    • مهرداد

      فاران جان با شما کاملا" موافقم. از شخصیتتان خوشم می آید شما انسان منطقیی هستید. موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج