اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۶۹۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

احتمال حضور شیث و نصرتی در میادین فوتبال

اسماعیل حسن زاده در مورد اینکه آیا محمد نصرتی و شیث رضایی تا زمان رسیدگی کمیته استیناف به اعتراض آنها می توانند به میدان بروند.

اسماعیل حسن زاده در مورد اینکه آیا محمد نصرتی و شیث رضایی تا زمان رسیدگی کمیته استیناف به اعتراض آنها می توانند به میدان بروند گفت:

صد در صد این دو بازیکن می توانند به میدان بروند. تا زمانی که رای صادر نشده و دستور موقت برای آنها صادر شده بود این دو بازیکن محروم بودند اما وقتی رای صادر می شود و آنها حق اعتراض به آن را به کمیته استیناف دارند، تا زمانی که کمیته استیناف رای را ندهد این بازیکنان محروم نیستند و می توانند به میدان بروند. رای کمیته انضباطی با توجه به اعتراض دو بازیکن به استیناف قطعیت ندارد.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی کند بازی کردن این دو بازیکن و بازگشت آنها به میادین توهین به افکار عمومی است، گفت: این را باید به آنهایی بگویید که می گفتند چرا رای را دیر صادر می کنید. ما برای رعایت حال افکار عمومی این رای را دیر صادر کردیم چون می دانستیم که با دستور موقت می توان آنها را محروم اعلام کرد اما با ابلاغ رای تا زمانی که کمیته استیناف رسیدگی کند، آنها محروم نیستند.

حسن زاده در ادامه در مورد رای پرونده چوکای تالش گفت: صادر نشدن رای این پرونده هم همین دلیل را دارد. اگر بلافاصله رای می دادیم افراد محروم می توانستند به کار خود بازگردند. ما برای این پرونده چند محرومیت در نظر گرفته ایم و ظرف امروز و فردا رای را صادر می کنیم.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

احتمال حضور شیث و نصرتی در میادین فوتبال


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • !

      بله دیگه راحت باشین کسی باهاتون کار نداره همه دوستتون دارن یه وقت دلتون نشکنه ها

      پاسخ ها

      • پری

        میخوای سرشونو بذارن زیر گیوتین راحت شیییییییییی؟؟؟؟ خیلی باید ساده باشین که نفهمین هدف از تو بوق وکرنا کردن این قضیه توسط رسانه ها چیییییییییییییییییی بود.... به هدفشون رسیدن دیگه! بیشتر نمیتونم توضیح بدم.....

    • فاران

      با اجازه از پرسپولیسی های عزیز ( حمید 2 - پری )
      همون بهتر که مدتی تو فوتبال ما آفتابی نشن ، قبول کنیم که کار درستی نبود ، هر چند این کار تو همه تیمها رخ میده ولی تا حالا رسانه ای نشده ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج