اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۹۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

غیبت معنادار باقری ؛ کریم به دنبال قطبی!

کریم باقری مدتی است که به پرسپولیس اضافه شده و قرار بر این بود که برای روحیه دادن به بازیکنان و جلوگیری از حاشیه ها با بازیکنان تمرین کند. او بعد از حضور چند روزه در تمرینات پس از جلسه ای که با رویانیان داشت دیگر در تمرینات شرکت نکرد و همین غیبت باعث به وجودآمدن شایعات جدید شد.

تماشا : یکی از دل مشغولی های فعلی کادر مدیریتی پرسپولیس، انتخاب کادر فنی است، اگرچه بعد از منتفی شدن حضور اریکسون دیگر خبری راجع به مذاکره با مربیان دیگر شنیده نمی شود اما پرونده انتخاب کادر فنی به شدت در حال پیگیری است. به همین دلیل کوچک ترین اتفاقی در این تیم به حضور یک سرمربی جدید نسبت داده می شود و شاید به همین دلیل است که غیبت کریم باقری در تمرینات این تیم کمی حاشیه ساز شده است.

کریم باقری مدتی است که به پرسپولیس اضافه شده و قرار بر این بود که برای روحیه دادن به بازیکنان و جلوگیری از حاشیه ها با بازیکنان تمرین کند. او بعد از حضور چند روزه در تمرینات پس از جلسه ای که با رویانیان داشت دیگر در تمرینات شرکت نکرد و همین غیبت باعث به وجودآمدن شایعات جدید شد.

غیبت معنادار باقری ؛ کریم به دنبال قطبی!

این شایعات به این مربوط می شود که کریم باقری، کاپیتان سابق پرسپولیس قرار است در کادر فنی جدید به عنوان مربی مشغول به کار شود. البته بحث دستیاری او در حالی مطرح شده که هنوز گزینه ای قطعی به عنوان سرمربی مطرح نشده و مذاکرات رویانیان با مربیان مختلف به بن بست رسیده و نتیجه ای در بر نداشته است. البته در این بازار داغ شایعات نام یک سرمربی سابق این تیم و زمزمه بازگشت او به گوش می رسد.

افشین قطبی که خاطرات خوبی در پرسپولیس دارد از گوشه و کنار شنیده شده که شاید به این تیم برگردد.

قطبی که به دلیل بدهی مالیاتی گفته می شد برای ورود به ایران با مشکل مواجه است به گفته مدیر برنامه هایش در چند روز گذشته هیچ مشکلی برای آمدن به ایران ندارد. این مصاحبه حاج باقر باعث شد تا این شایعات کمی قوت بگیرد. با این حال او در گفت و گو با تماشا این شایعات را کاملا بی اساس خوانده است: «خبر حضور قطبی در ایران صددرصد دروغ است و او با هیچ تیمی در لیگ برتر حتی مذاکره هم نکرده است».

او درمورد مشکل مالیاتی قطبی ادامه داد: «من مصاحبه کردم و گفتم قطبی هیچ مشکلی برای ورود به ایران ندارد اما این دلیل نمی شود که او قصد دارد بیاید! بدهی مالیاتی باعث می شود تا یک نفر برای خروج از کشور مشکل داشته باشد نه برای ورود. همچنین این بدهی باشگاه پرسپولیس است و هیچ ارتباطی به قطبی ندارد.» حاج باقر همچنین درخوص حوضر قطبی به عنوان سرمربی کره جنوبی گفت: «به هر حال او هم یکی از گزینه هاست و فعلا هیچ چیز مشخص نیست. البته طبق آخرین خبری که من دارم شیمیزو با جدایی قطبی مخالفت کرده است».

با وجود تمام شایعاتی که درمورد غیب کریم باقری و حضور افشین قطبی در پرسپولیس شنیده می شود. به نظر می رسد احتمال بازگشت قطبی به ایران برای مربیگری، نزدیک به صفر است. او در ماه های آخر حضورش در ایران روزهای بدی را سپری کرد و چون رسانه ها و مربیان ایرانی رابطه خوبی با او ندارند، ترجیح می دهده به این زودی ها برای کار به ایران نیاید مگر روزی که هیچ پیشنهادی از جای دیگر نداشته باشد.

پاسخ منفی قطبی به کره جنوبی

بعد از اینکه رسانه های خارجی از کاندیداتوری قطبی و دو مربی دیگر برای نشستن روی نیمکت تیم ملی کره جنوبی خبر دادند، حالا شنیده می شود که هر سه نفر آنها این پیشنهاد را رد کرده اند.

بنا بر اعلام رسانه های کره جنوبی هونگ میونگ بو، مربی تیم امید کره و چوی کونگ مربی جونبوک موتورز، سرمربیگری کره جنوبی را قبول نکرده اند و افشین قطبی هم تلویحا این پیشنهاد را رد کرده است. او البته گفته که می خواهد برنامه هایش با شیمیزو را دنبال کند اما با قاطعیت جواب منفی به کره ای ها نداده است. باید دید او در نهایت چه تصمیمی می گیرد.

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

غیبت معنادار باقری ؛ کریم به دنبال قطبی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج