اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۸۴۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقادات تند رویانیان از تصمیمات کاشانی

مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گوی دیروزش ضمن تاکید بر این نکته که هادی نوروزی را به داماش نمی دهد، گلایه هایی از اوضاع پرسپولیس مطرح کرده که معلوم است مدیریت قبلی را زیرسوال برده است.

برترین ها به نقل از تماشا : مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گوی دیروزش ضمن تاکید بر این نکته که هادی نوروزی را به داماش نمی دهد، گلایه هایی از اوضاع پرسپولیس مطرح کرده که معلوم است مدیریت قبلی را زیرسوال برده است.

محمد رویانیان، بعد از اتفاقاتی که قبل از دربی رخ داد، به هواداران قول داد که حرف های بسیاری را بعد از دربی بزند. او دیروز به وعده اش عمل کرد و حرف هایی زد که تصمیمات حبیب کاشانی را زیرسوال برد.

او البته نامی از کاشانی نبرده اما اغلب اقدامات او را مورد نقد قرار داده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، با اشاره به اتفاقات پشت پرده تغییر زمان دیدار پرسپولیس با استقلال، به انتقاد از عقد قرارداد با پنج بازیکن مصدوم پرسپولیس پرداخت و به مهر گفت: «متاسفانه در ابتدای فصل قرارداد بازیکنانی تمدید شده است که مصدوم بودند! گفته بودم پس از دربی و در نیم فصل واقعیت ها را به هواداران خواهم گفت و از حقایق، هرچند که برای برخی ها تلخ باشد، پرده برخواهم داشت. متاسفانه تیم از نظر جذب بازیکن منطقی و هماهنگ بسته نشده است و بازیکنان از نظر سطح بازی با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. در یک پست ترافیک بازیکن را داریم و در پستی دیگر با کمبود بازیکن مواجه هستیم. دو دروازه بان را جذب کرده اند که می دانستند با یکدیگر اختلاف دارند و به جای تمرکز بر تمرین های خود و پیشرفت فنی به حاشیه های یکدیگر می پرداختند. من مشاهده کردم که پنج بازیکن تیم مشکل جدی پزشکی دارند. مگر می شود با یک بازیکن در سطح حرفه ای قرارداد بسته شود و از او تست های مختلف پزشکی گرفته نشود؟! چطور با بازیکنی قرارداد بسته شده که به دلیل مصدومیت در بیش از ۲۰ بازی فقط شش بار برای پرسپولیس به میدان رفته است؟! نکته جالب اینکه این بازیکن چند سال است که از مصدومیت رنج می برد و نکته جالب تر اینکه با چنین بازیکنی قرارداد سنگینی می بندند».

نمی توانستم پول زیادی به استیلی بدهم

رویانیان درباره ادامه همکاری با استیلی گفت: «من از زمان شروع کارم در باشگاه پرسپولیس حس کردم که کادر فنی تیم نیاز به تقویت دارد، بنابراین به دنبال جذب یک مربی بزرگ بین المللی برای پرسپولیس بودم. از آنجایی که با کادر فنی پیش از شروع فصل قرارداد بسته شده بود، نمی توانستم قبل از پایان نیم فصل اقدامی انجام دهم؛ چون با انجام این کار باید پول سنگینی را باشگاه پرداخت می کرد. من به استیلی گفتم که ما تا نیم فصل با شما همکاری می کنیم و پس از آن این همکاری باید به صورت توافقی باشد».

نحوه کناررفتن دایی هواداران را دو دسته کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات فرهنگی ای که روی سکوها رخ داد و تشویق دایی در ورزشگاه گفت: «به دلیل اختلافاتی که بین مدیریت باشگاه و سرمربی به وجود آمده بود و همچنین نحوه کناررفتن دایی و روی کار آمدن استیلی، تماشاگران روی سکوها دچار دودستگی شده بودند و پیش آمدن این موضوع باعث دلخوری، نگرانی و آزردگی هواداران شده بود. به طوری که هواداران به دلیل این اختلافات بیشترین ضربه را خوردند و انتصابات جدیدی که در باشگاه، چه در زمینه جذب کادر فنی و چه در زمینه به خدمت گرفتن بازیکن اتفاق افتاد، باعث شد که هواداران زیادی دست از حمایت کردن از پرسپولیس زخمی بردارند و به ورزشگاه نیایند. هواداران تیم باتوجه به گوشه ای از مشکلات که من بیان کرده ام، باید کار اصلی مدیریتی و انتخاب های مرا در فصل آینده ببینند، هرچند که در حال حاضر خودم را نسبت به این تیم مسئول می دانم».

پاداش دادم تا روحیه بازیکنان بالا برود

او با اعلام اینکه برای اینکه بازیکنان و کادر فنی با من احساس صمیمیت و نزدیکی کنند چندبار سر تمرین تیم حاضر شدم، گفت: «در همان ابتدای کار مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی را حل کردم و حداقل ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردم، حتی هزینه های جاری و ضروری باشگاه را که بودجه ای برای آن موجود نبود، پرداخت کردم. به بازیکنان پاداش دادم و سعی کردم که روحیه تیم را با لا ببرم».

فهمیدند که می خواهم با مربی جدید با استقلال بازی کنم

رویانیان با گلایه شدید از تغییر تاریخ دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی و به هم خوردن برنامه لیگ برتر، گفت: «قرار بود که دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی پس از به پایان رسیدن بازی های لیگ در نیم فصل اول برگزار شود و حتی سازمان لیگ در این خصوص برنامه دیدارهای لیگ در هفته های شانزدهم و هفدهم را نیز اعلام کرده بود که براساس این برنامه پرسپولیس باید با تیم راه آهن بازی می کرد؛ اما پس از آن سازمان لیگ به ما اعلام کرد که زمان دربی جلو افتاده است. حتما در این باره دست هایی پشت پرده در کار است. آنها وقتی که به برنامه جدید من پی بردند که می خواهم با تغییر سرمربی در نیم فصل، با سرمربی و تاکتیک جدید در بازی با استقلال حاضر شویم دست به تغییر زمان دربی زدند. حق من بود که این کار را انجام دهم و سازمان لیگ باید به تیم زخمی من حتما توجه می کرد. آیا به دست آوردن جام به هر قیمتی ارزش دارد؟ من برنامه دارم تا در آینده نزدیک سهام باشگاه پرسپولیس را به هواداران واگذار کنم و مالکیت معنوی آن را به پیشکسوتان بدهم. در برنامه ای که نود روز روی آن کار کرده ام و در حال حاضر آماده شده است، می خواهم پرسپولیس را به یک باشگاه حرفه ای تبدیل کنم. همه تلاش خود را می کنم تا طی سال های آینده باشگاه پرسپولیس از بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شود. چرا می گویم تا هستم؛ چون واقعا از فضای مسموم، پشت صحنه های فوتبال و از بی صداقتی ها و دلال هایی که وجود دارند، از لیدرهایی که در این فوتبال ساخته و پرداخته شده اند، قلبم شکسته است. اگر نتوانم با جو حاکم در این فوتبال کنار بیایم و نتوانم برنامه هایم را اجرا کنم، با شجاعت اعلام و با عذرخواهی کناره گیری می کنم».

دنیزلی نشد، با دونادونی مذاکره می کنیم

او درخصوص تکلیف سرمربی پرسپولیس نیز گفت: «من با دنیزلی مذاکرات خوب و جدی ای انجام داده ام. در حال حاضر منتظر حضور دنیزلی در تهران هستیم تا با آمدن او کار خود را برای نیم فصل دوم شروع کنیم و اگر نیاید گزینه جدی و بعدی ما دونادونی خواهد بود».

نوروزی را با مهدوی کیا عوض نمی کنیم

رویانیان درخصوص مذاکره با بازیکنان جدید و صحبت های عابدنی درباره جذب محمد محمدی مذاکراتی را انجام داده ایم و حتی درباره مهدوی کیا و محمدی من با عابدینی صحبت کرده ام؛ اما شرط او را برای معاوضه مهدوی کیا با نوروزی نمی پذیرم، چون در حال حاضر من با کادر پزشکی مجربی که در خارج از باشگاه در نظر گرفته ایم هزینه زیادی را برای بهبود نوروزی متحمل شده ایم. ضمن اینکه پیگیر شرایط حضور محمدی و پولادی تیم پرسپولیس نیز هستیم».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

انتقادات تند رویانیان از تصمیمات کاشانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      آقای رویانیان : هر گلی زدی به سر خودت زدی
      این تیم محبوب ما رو به هر شکل ممکن از بحران پیش اومده نجاتش بده !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج