adexo3
۱۷۷۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انگشت پای تیموریان جراحی شد

استقلال بدون آندو، تا سال آينده

استقلال نه تنها برای دربی نمی تواند از تیموریان استفاده کند بلکه باید برای رسیدن آندو به شرایط بازی تا فروردین ۱۳۹۱ یعنی بعد از بازی های پلی آف لیگ قهرمانان و فینال جام حذفی صبر کند.

تماشا: درحالی که کادر فنی استقلال نمی توانست خوشحالی اش را بابت آغاز تمرینات آندرانیک تیموریان و احتمال رسیدن او به دربی پنهان کند، اما همه این شور و شعف بعد از بازی با فولاد از بین رفت و حالا استقلال نه تنها برای دربی نمی تواند از تیموریان استفاده کند بلکه باید برای رسیدن آندو به شرایط بازی تا فروردین ۱۳۹۱ یعنی بعد از بازی های پلی آف لیگ قهرمانان و فینال جام حذفی صبر کند چراکه تیموریان دیروز ساعت ۱۴ انگشت شکسته اش را در کلینیک شایان مهر به تیغ جراحان سپرد و دوری از میادینش را تمدید کرد.

دکتر علیرضا حقیقت، روز گذشته به تماشا گفت: «خواهش من این است کسانی که اطلاعات کاملی ندارند در این باره حرفی نزنند تا مبادا به کسی کم لطفی شود. ما وقتی متوجه شکستگی انگشت پای تیموریان شدیم، بلافاصله برای بهبودی او تلاش کردیم و با آتل بندی و فیکس کردن پای او اقدامات لازم را انجام دادیم. او هم با رعایت توصیه های ما و راه رفتن با عصا و رعایت رژیم تغذیه ای مناسب به ما کمک کرد اما وقتی روز چهارشنبه عکس پایش را دیدیم متوجه شدیم که پای او بهبود نیافته و باید عمل جراحی کنیم و با قراردادن «پین» به جوش خوردن استخوانش کمک کنیم».

حقیقت ادامه داد: «متاسفانه عکسی که روز چهارشنبه از انگشت پای آندو گرفته شد، نشان می داد که تلاش کادر پزشکی جواب نداده است و درواقع انگشت او خوب جوش نخورده است. به همین دلیل با نظر دکتر رضایی، او ظهر روز جمعه زیر تیغ جراحان رفت. مشکل آندو نسبت به ۱۰ روز قبلش بیشتر شده بود و به همین دلیل نباید درباره او ریسک می کردیم».

عضو گروه پزشکی استقلال درباره سهل انگاری تیم پزشکی همچنین توضحی داد: «این موضوع صحت ندارد. ما نبایستی در همان اول کار به عمل جراحی فکر می کردیم. این یک موضوع پزشکی است و هرکسی نباید به خودش اجازه اظهارنظر بدهد و بگوید کادر پزشکی استقلال در این ۲۶ روز کجا بوده؟ این یک روال عادی است و دیدیم که درباره مسعود شجاعی هم اتفاق افتاد و او مجبور شد دوباره پایش را جراحی کند».

خیلی ها معتقدند اگر دکتر نوروزی در استقلال بود، این اتفاق نمی افتاد اما او به تماشا می گوید: «بهتر است من در این باره حرف نزنم؛ چون باعث سوءبرداشت می شود». در هر حال به نظر می رسد فشاری که آندو در هفته قبل به پایش آورد و حضورش در بدنسازی، باعث شد نه تنها پایش بهبود نیابد بلکه بدتر هم بشود. دیروز علی فتح الله زاده به تماشا گفت که تیموریان تا قبل از عید نمی تواند برای استقلال بازی کند.

تیموریان روزی که با عصا بر سر تمرین استقلال آمد، اجازه نداد هیچ عکاسی از او در این حالت عکس بگیرد. خانواده او هم دیروز اجازه عکاسی به عکاسانی که به کلینیک شایان مهر رفته بودند، ندادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج