adexo3
۱۸۳۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

موج جديد بارش برف و باران از راه رسید

این سامانه تا روز شنبه در نوار شمالی و به صورت پراکنده در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز فعال خواهد بود.

خبرآنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی مهندس عبدالرضا امیدوار شهری می گوید در روز سه‌شنبه بارش‌های پراکنده در دامنه‌های رشته کوه البرز داریم. همچنین تا چهارشنبه روند افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

وی افزود: از بعد از ظهر سه‌شنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و ابتدا مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و در روز چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق سواحل دریای خزر، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و از اواخر روز چهارشنبه شمال شرق را تحت تاثیر قرار داده است و سبب بارش برف و باران و وزش باد در این نواحی خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: همچنین به سبب وزش باد شدید در روز سه‌شنبه بر روی کشور عراق، پدیده گرد و خاک در این روز و روز چهارشنبه در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب دور از انتظار نیست.

این سامانه تا روز شنبه در نوار شمالی و به صورت پراکنده در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز فعال خواهد بود.

وی گفت: بر این اساس در روز سه‌شنبه آسمان تهران کمی ابری بتدریج ابری در پاره‌ای نقاط بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱- و ۵ می‌رسد.

همچنین در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط با بارش باران و برف و وزش باد است که حداقل و حداکثر دما در این روز به یک و ۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج