adexo3
۱۸۵۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حرفهای مظلومی و ابراهیم زاده قبل از بازی

سرمربی تیم فوتبال استقلال مهمترین هدف این تیم را قهرمانی در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد و گفت: به نقاط قوت و ضعف تیم ذوب آهن آشنا هستیم و با حمایت هواداران تنها به پیروزی مقابل این تیم فکر می‌کنیم.

مهر : سرمربی تیم فوتبال استقلال مهمترین هدف این تیم را قهرمانی در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد و گفت: به نقاط قوت و ضعف تیم ذوب آهن آشنا هستیم و با حمایت هواداران تنها به پیروزی مقابل این تیم فکر می‌کنیم.

پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که پیش از ظهر امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: متأسفم از اینکه قرعه کشی باعث شد دو تیم ایرانی در مرحله نخست پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر بازی کنند و در پایان یکی از آنها از گردونه مسابقات حذف خواهد شد.

وی بازی عصر جمعه را برای هر دو تیم استقلال و ذوب آهن دشوار خواند و ادامه داد: ما برنامه بسیار خوبی برای این بازی داریم و پس از مسائلی که هفته گذشته برای ما اتفاق افتاد با بازیکنان صحبت کرده و آنها را از لحاظ روحی آماده کردیم.

"به نقاط قوت و ضعف تیم ذوب آهن آشنا هستیم و با حمایت هواداران تنها به پیروزی مقابل این تیم فکر می‌کنیم"، مظلومی با بیان این جمله ساعت و زمان دیدار استقلال - ذوب آهن را مناسب دانست و افزود: با توجه به اینکه بازی در یک روز تعطیل برگزار می‌شود و ساعت برگزاری آن هم بسیار مناسب است انتظار داریم هواداران بی شماری به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب خود را حمایت کنند تا بتوانیم با حضور پرشور آنها به دور بعدی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به فشردگی بازی‌های لیگ برتر افزود: این فشردگی باعث شده است تا زمان کافی برای بازسازی نداشته باشیم و نتوانیم کارهای تاکتیکی خود را مرور کنیم. ما سه روز پیش با تیم سایپای کرج بازی کردیم و باید روز جمعه در لیگ قهرمانان به مصاف ذوب آهن برویم اما با این وجود هستند تیم‌هایی که یک هفته پیش بازی کردند و بازی آینده‌شان تازه امروز برگزار خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: ما بعد از بازی برابر پرسپولیس و با شرایطی که داشتیم تنها چهار روز فرصت داشتیم که به مصاف سایپای کرج برویم. شما فکر می‌کنید می‌شود با چهار روز تمرین تیم را آماده کرد؟ ما در این فاصله فقط توانستیم شرایط روحی و روانی بازیکنان را به حد نرمال برسانیم و کار تاکتیکی خاصی انجام ندادیم.

مظلومی خاطرنشان کرد: وقتی من می‌گویم فشردگی بازی‌ها باعث آسیب دیدگی می‌شود و بازیکنان ملی پوش با این شرایط تیم ملی را هم از دست می‌دهند عده‌ای عنوان می‌کنند که مظلومی مخالف "کارلوس کی‌روش" است اما اصلا چنین نیست، من کی‌روش را دوست دارم و از او حمایت می‌کنم.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار تیم استقلال گفت: برگزاری فشرده بازی‌ها باعث شد که مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و میلاد میداودی که هر سه ملی پوش هستند مصدوم شوند و با شرایطی که دارند نه تنها در چند بازی از همراهی تیم استقلال بازماندند حتی امکان دارد در بازی‌های تیم ملی نیز غایب باشند.

"با شرایطی که داریم منتظرم فردا یک بازیکن دیگر استقلال نیز مصدوم شود"، مظلومی با بیان این جمله اولویت اول استقلال را قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دانست و افزود: ما برای هر سه جام هدفگذاری کرده‌ایم و می‌خواهیم با یک برنامه ریزی مدون به این سه جام دست پیدا کنیم اما در حال حاضر اولویت اول ما کسب قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن اصفهان در چارچوب مرحله نخست پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۱۵ فردا جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بازی مقابل استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم به یک فینال تشبیه کرد و گفت: برنده این بازی تا فینال مسابقات پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که پیش از ظهر امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در بازی فردا هر تیمی پیروز شود تا قهرمانی آسیا پیش خواهد رفت. فوتبال ایران این توان را دارد که مسیر حضور تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را بدون حاشیه و تا قهرمانی طی کند.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: روز جمعه هر دو تیم ذوب آهن و استقلال به پیروزی فکر می‌کنند و مطئنا با این تفکر هواداران شاهد یک فوتبال زیبا و تماشایی خواهند بود که امیدوارم برنده آن تیم ذوب آهن باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص شرایط تیم استقلال نیز گفت: استقلال در ابتدای فصل به عنوان یک تیم کهکشانی معرفی شد اما رفته رفته و با توجه به فشردگی بازی‌ها چند بازیکنش دچار آسیب دیدگی شدند تا شرایط این تیم متفاوت از ابتدای لیگ شود اما با این وجود استقلال همیشه یک تیم بزرگ است و مطمئنا تنها هدف این تیم نیز به مانند ذوب آهن قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست.

ابراهیم‌زاده همچنین شرایط تیم ذوب آهن را مطلوب خواند و گفت: پیش از آغاز مسابقات ما بازیکنانی مانند "هوار ملامحمد" و قاسم حدادی‌فر را در اختیار داشتیم اما الان نه تنها این بازیکنان را نداریم بلکه نتوانستیم در نیم فصل هم بازیکنی جذب کنیم.

وی از انگیزه‌های تیم ذوب آهن برای رسیدن به پیروزی یاد کرد و ادامه داد: ما تلاش خواهیم کرد که در این دیدار یک بازی متفاوت را از خود به نمایش بگذاریم. با توجه به اینکه هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند انگیزه بازیکنان ما در مقابل هواداران استقلال بیشتر خواهد شد و با تمام وجود بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان سیدمحمد حسینی را تنها غایب تیمش در دیدار با استقلال خواند و افزود: حسینی به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

منصور ابراهیم‌زاده دیدار با استقلال را برای این تیم به یک فینال تشبیه و خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان انگیزه‌های مضاعفی را به تیم ما داده است و بازیکنان ذوب آهن برای این دیدار تغییر زیادی کرده‌اند. اگرچه ما در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم اما برای این بازی انگیزه بسیاری داریم و تلاش می‌کنیم با ارائه یک فوتبال زیبا به دور بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سئوال که "آیا از اینکه در مقابل استقلال قرار می‌گیرید ناراحت هستید؟"، گفت: دوست داشتم شرایطی به وجود می‌آمد که دو تیم ذوب آهن و استقلال در گروه‌های مختلف بودند و در مرحله پلی‌آف مقابل هم قرار نمی‌گرفتند.

وی تصریح کرد: حق فوتبال ما این نبود که ذوب آهن و استقلال در اولین بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند و یکی از سهمیه‌های ایران از رقابت‌ها حذف شود اما متاسفانه با مشکلاتی که در AFC برای ما پیش آمد مجبوریم مقابل هم قرار بگیریم و باید برای صعود یکی از ما از گردونه رقابت‌ها حذف شود. من تنها از این بابت ناراحت هستم که فوتبال ما یک سهمیه را از دست می‌دهد.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن اصفهان در چارچوب مرحله نخست پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:15 فردا جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج